Benim Haberim Olacak!

34 13 0
                                    

Orda uyuya kalmıştım sabah alarmın sesiyle uyandım.Kendimi hemen duşa attım duşta Kaan'ın yanım da olmasını düşünüyordum ahh ne saçmalıyorum ben. Yaklaşık 20 dakika sonra duştan çıktım ve hemen kombinimi hazırlamak için dolabın kapağını açtım siyah askılı bir crop ve altına siyah bir eşofman giydim hafif bir makyaj yapıp ayağıma vans ayakkabımı geçirip aceleyle evden çıktım çok geç kalmıştım.Hemen koşmaya başladım,yaklaşık 5 dakika sonra yanımda siyah mercedes yeni model bir araba durdu kornaya bastı ama bakmadım benim için geldiğini düşünmüyordum.Ardından bi kaç kez daha bastı dönüp baktım ve Kaan ne bi dakika bi dakika gerçekten Kaan camı indirip havalı bir bakışla -eee gel miyor musun Hande ? dedi. Arabaya çoktan binmiştim,yanaklarım al al olmuştu beyaz tenimde çok fazla belli oluyordu.Kızıl saçlarım rüzgarda ahenkle dans ederken okulun önüne gelmiştik.Kaan arabasını usta bir şekilde park etti ve hiç beklenmedik bir şekilde gelip benim kapımı açtı.Yanlış duymadınız evet benim kapımı açtı!!

-Ders saatine daha var cafede bir şeyler içmeye ne dersin?                                                                      -Olur dedim nazikçe.                                                                                                                                    Okuldaki bütün kızlar bana bakıyordu ve bu gerçekten çok rahatsız ediciydi.                               -Ne alırsın Hande ?                                                                                                                                         -Ben çay alayım şekersiz olsun. Sonra boğazını temizleyerek garsona seslendi garson yanımıza geldiğinde;                                                                                                                                                         -Biz çay alıyoruz ikiside şekersiz olsun dedi.Tabi ben o sıra şoktaydım biz demişti Kaan ve ben biz içimdeki kelebekler öyle hızlı uçuşuyordu ki karnımı delmek üzerelerdi ki Kaan'ın sesini duydum.                                                                                                                                -Hande iyi misin?                                                                                                                                               Tabi parlak zekalı ben dünkü olayı kastettiğini anlayarak cevap verdim.                     -İyiyim.Tekrardan teşekkür ederim beni kurtardığın için.Sana borçlandım.                         -Saçmalama ne borcu.                                                                                                                                    -Olmaz içim rahat etmez.Sana borcumu nasıl ödeyebilirim?                                                                -Aslında bir yolu var.                                                                                                                                    -Ne?Söyle yapayım.                                                                                                                                         -Sevgilim olacaksın.                                                                                                                                         -Nasıl yani? Ben ufak çaplı bir şok yaşamıştım .                                                                 -Geçen gün annem beni bir kızla konuşurken yakaladı o kızın adı da Hande idi .Benim öyle çapkın biri olduğumu bilmiyor annem.Ben de mecburen kıza sevgilim dedim.Annem de kızla tanışmak istedi ama o kız tanıştırabileceğim bir kız değil.Fahişe gibi bir şey.Bir günlük takıldığım kızlardandı. -Neden ben?Etrafta o kadar kız varken neden ben?                                                                               -Çünkü diğer kızlar fahişeler bildiğin.Sen farklısın.Şu zamana kadar bana hiç onlar gibi sulanmadın derken ufak çaplı bir kahkaha attım Kaan yüzüme anlamsız anlamsız bakıyordu o sırada içimden şöyle geçirdim seni kaç yıldır beklediğimi bir bilsen.Sonra Kaan konuşmaya devam etti.                                                                                                                                  -Şu zamana kadar seni hiçbir erkek ile el ele görmedim bu arada bakiresin değil mi?                -kafamı olumlu yönde salladım.                                                                                                                -Bak tahmin ettiğim gibi işte. Okulda bakire olan sayılı kızlardansın, belki de sadece sensin .Bana yardım edicek misin Hande? Bu duruma içten içe sevinsemde Kaan'a belli etmemeye çalışıyordum.Sonuçta annesine beni sevgilisi olarak tanıtacaktı.Bi yandan da kendimi kullanılmış gibi hissediyordum ama bunu ondan ben istemiştim ve yapacaktım da.   -Sen bana bir iyilik yaptın.Ben de sana yapacağım.                                                                                                Kaan cevabıma gülümsedi.                                                                                              -Teşekkür ederim 1,2 hafta sevgili rolü yaparız sonra bir şeyler uydurup ayrıldık deriz.                 -Çok özel olmazsa bir şey sorabilir miyim?                                                                                                -Sor.                                                                                                                                                                    -Neden annen çapkın olduğunu bilmiyor?                                                                                                -Annem çapkın çocukları pek sevmez ayrıca kalp hastası üzülmesini  istemiyorum.                    -O zaman neden öylesin annenin üzüleceğini bile bile?                                                                       -Bilmem.içimde var işte...Kaç kez düzeltmeyi denedim ama olmadı.                                                                Bu anlattıklarına hem şaşırmış,hem üzülmüştüm.Okula gelmiştik.Zaten aynı sınıfta olduğumuz için sınıfa beraber girdik.Bütün kıskanç gözler üstümüzdeydi sınıfın tüm sürtükleri biz bakıyordu.Tam yerimize oturacakken Kaan okul çıkışı annemin yanına gidelim dedi olumlu bir şekilde başımı salladım ve yerime oturup hocanın gelmesini bekledim.Okul çıkışı bütün sürtükler kapıda toplanmış beni bekliyorlardı çıkışa doğru yürüdüğümde beni kenara çekip Kaan'dan uzak dur vb şeyler söylediler bende o sırada şöyle düşündüm.formaliteden de olsa sevgiliyiz sonuçta tam kızlara dönüp o benim sevgilim sizene diyecekken Kaan beni tek hamlede kucağını alıp aradan çıkarttı ve arabaya kadar öyle taşıdı.Beni nazikçe koltuğa bıraktı ve kemerimi taktı.Yol boyu konuşmadık radyo da Another love çalıyordu en sevdiğim şarkı diyebilirdim o sırada Kaan'ın sesi sessizliği bozdu.                                                                            -Formaliteden de olsa artık sevgiliyiz her şeyinden haberim olucak ama herşeyinden nerdesin,napıyosun,kimlesin her şeyinden Hande.O sürtükler yanına geldiğinde de aynı şekilde anlaşıldı mı?                                                                                                                                          -Olumlu bir şekilde kafamı salladım diyecek çok şey vardı ama susuyordum ben onun kölesi yada kuklası değildim ama aslında yıllardır bunu istiyordum ahhh Hande saçmaladın yine.

Aşkın Bilinmeyen TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin