Arabadan indiğimizde üstümü inceledim,siyah crop ve siyah eşofman giymiştim. Kaan'a baktığımda bana gülümseyerek baktığını gördüm .Noldu der gibi kafamı salladım. -Boşuna inceleme kendini .Gayet güzelsin!Bu dediği gülümsememe sebep oldu.Kaan bana resmen güzelsin demişti. -Eeee eve çıkalım mı artık ? -Çıkalım. Zile bastığımıza kapıyı hizmetli güzel bir kadın açmıştı ve hemen arkasında Kaan'ın annesi o kadar güzel ve alımlıydı ki ayrıca bu kadın Kaan'ın tıpkısının aynısıydı.Kadın gülümseyerek yanımıza geldi.
-Hoşgeldiniz çocuklar. -Hoşbulduk efendim. -Aaa lütfen efendimli konuşma benimle canım.Ela teyze de bana. -Tamam Ela teyze :) -Gelin oturun hadi ayakta kaldınız.
Kaan ve ben bir koltuğa oturduk,Ela teyze ise hemen karşımızda koltuğa geçti.
-Ne içersiniz çocuklar?Size ne ikram edeyim? -Ben bi kahve alayım anne. -Sen ne içersin güzel kızım? -Şey bende bi orta şekerli kahve alayım Ela teyzeciğim. -Tamam Handeciğim.
Ela teyze hizmetliyi çağırıp siparişleri söyledi. -Ee çocuklar nasıl tanıştınız?Nasıl sevgili olmaya karar verdiniz? Kaan'la birbirimize bakmaya başladık .Kaan konuşmayınca benim anlatmamı istediğini anladım ve boğazımı temizleyip konuşmaya başladım. -Biz zaten Kaan'la aynı sınıftayız .Biz birbirimize ilk görüşte aşık olduk (yani en azından ben öyle oldum).Öyle çok özel bir tanışmamız olmadı yani. -Evet anne aynen öyle oldu.Okulun ilk günü çok güzel bir kız gördüm.Saf,temiz kalpli,masum,melek gibi bir kız...Sonra o güzel kızın yanına gittim...Tanıştık bir kaç kez görüştükten sonrada sevgili olduk. -Anladım çocuklar.Peki bir şey soracağım.Aşkınızdan emin misiniz? Sonra ayrılırsanız birbirinizin kalbi kırılsın istemem. -Eminiz! -Eminiz! -Tamam o zaman ben zaten Hande kızımı çok sevdim . Öyle en ufak şeye ayrılmanıza izin vermeyeceğim.Aşkınızdan emin olduğunuzu kendiniz söylediniz.Bu arada bu aşk derslere yansımayacak!! Anlaşıldı mı ? -Anlaşıldı. -Anlaşıldı.
-Peki handeciğim annen ve baban ne iş yapıyor? Kaan hemen söze atladı."Babası emlak işi yapıyor annesi ev hanımı"anne. Kaan benden utanıyor muydu? Buraya gelirken içimde olan kelebekler adeta içimde intihar etmeye başlamışlardı gözüm hafiften dolmuştu ve başımı onaylarcasına olumlu yönde sallamıştım.Ben buna neden izin veriyordum beni kuklası gibi kullanmasına neden izin veriyordum benden utanan bi adamla formaliteden de olsa sevgili olmak üzüyordu. -Eee Ela teyzeciğim ben kalkayım artık.Annem beni merak eder derken Kaan'a öyle bir bakış atmıştım ki Kaan'ın yüz ifadesini görmeniz lazımdı. -Handeciğim Kaan bıraksın seni. -Yok Ela teyzeciğim gerek yok. -Kaan'ın yüzü iyice düşmüştü onu ilk defa böyle görüyordum. -Sen merak etme anne Handeyi ben bırakacağım. -Elimden bir şey gelmiyordu bu anlaşmayı ben kabul etmiştim... -Arabaya bindiğimizde ilk 3 dakika sessizdi ve sessizliği Kaan bozdu. -Hande anlaşmayı kabul eden sensin ve benim anlaşmam olduğu için ben ne istersem o olacak dedi sert ve erkeksi sesiyle. İçimden şöyle geçirdim egolu ve bi o kadarda ukala bi insanla 2 hafta daha sevgililik olayını sürdüremeyecektim eğer sürdürürsem Kaan'a karşı hissetiğim tüm duygular nefrete dönüşecekti.Ama nefret çok büyük ve ağır bir kavramdı Kaan'a bunu yapamazdım. -Benden utanıyor musun ? -Hayır ne alaka ? -Tamam bir şey yok. Bu sefer onun istediği olmayacaktı. -Neden diye sordum! dedi sert bir ses tonuyla. -Tam o sırada kapının önüne gelmiştik arabadan indim ve kapıyı sertçe kapattım.Kaan camdan aval aval bakıyordu ne yapmaya çalıştığımı anlayamamıştı.
BİR SONRAKİ BÖLÜM İÇİN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN :)))
HİKAYEYİ BİLGİSAYARDAN YAZDIĞIM İÇİN CÜMLELER KAYIYOR KUSURA BAKMAYINN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bilinmeyen Tonu
RomanceHande,kendi dünyasında yaşayan dış dünya ile pek bir alakası olmayan,tek dostu şarkılar olan bir lise öğrencisidir.Hayata dair beslediği tek duygu ona bir o kadar yakın ve bir o kadarda uzak olan Kaan'a karşı hissettiği duygulardı.Kaan'ın acaba bun...