-Bölüm 1-Lina Dainty-

11 1 5
                                    

Alarmın sesiyle gözlerimi açtığımda heyecanla yatağımdan kalktım. Neden heyecanlı olduğumu soracak olursanız yeni okulum olan Parsons School Of Design'a gitmek için New York'a uçacağım. Mutfağa inip annemle kahvaltıyı hazırladıktan sonra, ailecek bir kahvaltı yaptık. Valizleri hazırlarken annem odama girdi ve bana sıkıca sarıldı. Böyle konularda çok hassas olabiliyor.

"Anne alt tarafı New York'a gidiyorum. Sanki dünyanın diğer ucuna gidiyormuşum gibi davranıyorsun."

"Lina oraya gittiğinde her saat başı görüntülü arayacaksın. Her yaptığından haberdar olacağım. Eğer aramazsan seni o okuldan alırım."

"Tamam anne! Mutlaka arayacağım, söz."

Annem sözünü aldığı için tebessüm ederek odamdan çıktı. Gözlerimi devirerek valizlerimi hazırlamaya geri döndüm. Son olarak banyo eşyalarım kalmıştı. Onları da aldıktan sonra her şeyim hazırdı. Uçuşuma son iki saat kaldığını görünce aceleyle telefonumu alıp evden çıktım. 

Havalimanına girdiğimde aceleyle işlemleri halledip kapıya doğru ilerledim. Yaklaşık yarım saat sonra uçaktaydım. Tam kulaklığımı takacakken yanımda oturan kız konuşmaya başladı,

"Merhaba!"

"Merhaba!"

"Adım Elena, Parsons School Of Design'a gidiyorum. Peki ya sen?"

"Ben Lina. Bende aynı okula gidiyorum. Oraya yanlız gitmediğime sevindim."

Ve sohbet etmeye başladık. Bir saatin sonunda New York'a indiğimizde Elena ile çok iyi anlaşmış, eğer müdürü ikna edebilirsek aynı odada kalmaya karar vermiştik. Taksiye bindiğimizde telefonum çalmaya başladı, arayan annemdi.

"Vardın mı kızım?"

"Hayır anne, taksideyiz."

"Taksideyiz derken?"

"Uçakta biriyle tanıştım,(Elena'ya bakıp gülümsedim) o da benimle aynı okula gidiyormuş onunla beraberiz."

"Tamam annecim, odana yerleşince haber vermeyi unutma."

"Tamam anne unutmam. Görüşürüz!"

"Görüşürüz annem!"

Telefonu çantama koyup kafamı cama çevirdiğimde vardığımızı gördüm. Okul gerçekten büyüleyiciydi.

Derin bir nefes alıp okula girdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin bir nefes alıp okula girdik. Odalarımızı öğrenmek için müdürün odasına yöneldik. Kapıyı tıklatıp içeri girdik ve karşılıklı odalarda olduğumuzu öğrendik. Fakat sınıflarımız aynıydı. Müdürle konuşup zar zor odalarımızı değiştirdikten sonra birlikte odamıza gittik...


Yine yeni bir hikayeye başladım umarım severek okursunuz... Görüşmek üzere!


AŞKIN MODASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin