Capitotul 3. ~ Liceu~

20 2 0
                                    

      
            Se inopteazã ....trebuie sã mã culc, maine e o zi importantã.
            Soarele isi aratã razele lui puternice ce imi orbesc ochii. Mã trezesc buimacã , mama fiind deja plecatã la muncã , imi fac singurã micul de jun si mã pregatesc sa plec .
           Aleg sã  mã imbrac destul de lejer , nu doresc sã atrag atentia nimanui ...nici nu imi pot inchipuii cum va fi. Nu stau mult pe ganduri si alarma sunã .Sper sã nu fiu tratatã ca o ciudatã , o retardatã farã viatã.
           Scoala nu e destul de departe asa cã prefer sã o iau pe jos. Ajunsã la liceu , incerc pentru inceput sã le studiez comportamentul iar poate sã am si curajul sã mã bag in seamã cu cineva. Toti aratã destul de nepãsãtori dar totusi entuziasmati sã isi vadã prietenii care se pare cã studiazã la acelasi liceu cu acestia.
         Totul pare destul de normal panã acum. Obtez sã fiu pesimistã , e mai bine asa . Hmmmm...prima orã am biologie cu doamna Meggan , sper sã fie drãgutã.
          Intru in clasã si zãresc un loc liber si mã asez acolo. Profesoara ne primeste cu drag in clasã si se prezintã. Colegii par pentru moment destul de simpatici .
          Orele se scurg , si , auzind soneria toti plecãm spre casã .OK. A fost o zi destul de bunã.Am inceput cu dreptul ... Ieiiii    <3.       Hai cã e bine Aby . Vom vedea maine ce se va mai intampla....oricum raman pesimistã:D .
         

      Buna! Cam asta a fost si cu acest capitol . ne vedem data viitoare. Bye :*
           

AparitiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum