Capitolul 1. ~ Aparitia~

35 3 0
                                    

Un zgomot hilar se aude din casã . Încremenesc . Totul în jurul meu se întunecã. Se aude din ce în ce mai tare..... "Toc-Toc ". Brusc , nu se mai aude nimic. O liniste totalã...parcã prea liniste...

Un fior mã cuprinde din toate încheieturile , simt ceva neobisnuit dar totusi mi se pare un dejavu' .

Stãteam întepenitã în dulap lipsitã de orice putere. Parcã si asteptam sã vinã. Îmi simtea prezenta si frica , mi-o mirosea din depãrtare. Mã strigã în soaptã , nu-i rãspund si înghit în sec asteptând sã plece dar degeaba ...era prea târziu.

Cântecul ei sinistru mã determinã sã.....

- Nu te ascunde , stiu cã esti aici; imi intrerupe gandurile......

Numai speranta de a pleca mã mai putea tinea în viatã. Cautã peste tot , isi foloseste puterile sale spirituale si dãrâmã tot prin casã. Ajunge în dormitorul meu...respiratia sa atât de mirositoare îsi face prezenta . Vrea sã ne jucãm...dar jocul pentru ea e pe viatã si pe moarte.

Ajunge în fata dulapului în care mã aflu . Rugãciunile de a supravietuii sunt interminabile...dar în acelasi timp si nefolositoare .

M-a gãsit . Era în aceeasi rochie albã zdrentuitã in care o vãzusem si prima data. Corpul ei slãbit si deteriorat zãcea in agonie , fata ei strigã a disperare. Mã ridicã din locul in care eram intepenitã si levitez.

Atat a fost primul capitol. Vã multumesc cã m.ati urmarit pânã aici.!! Astept pareri :)))))) bye

AparitiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum