Merhabalar! evet evet biliyorum çok geç kaldım ama yapmam gereken işler vardı. ama söz bundan sonra daha sık bölüm atacağım. hadi başlayalım!
UYARI: semi +18 içerik!
Ertesi sabah şahika daha dinç ve iyimser bir şekilde uyandı.
Bunu yapabilirdi.
Güvensizliklerini ve dün geceki adamı unutması gerekiyordu! Bu İş, faturaları ödemek için fazladan bir şeydi o kadar... ne daha fazlası ne daha azı. şahika öğleden sonra/akşam garsonluk yapar, iki gecede bir barmenlik yapar, fırsat buldukça web kamerasıyla çalışırdı. O sırada da 'gerçek' bir iş arardı kendine.
kahvaltısını yerken dudaklarında küçük bir gülümseme belirdi. Ne sıklıkla oturum açtığını, (çoğunlukla) kiminle konuştuğunu ve kendini kamerada nasıl sunmayı seçtiğini kontrol edebilirdi. Ve böylece bir plan kurdu.
Web sitesi dakika başına para alıyordu, bu yüzden doğru oynarsa müşterilerinin bir süre kamerada tutabilir ve iç çamaşırını bile çıkarmadan para kazanabilirdi. şahika gülümsedi. Bu hafta sonunu, web kamerası dünyasını denemek ve daha rahat olmak için bir şans olarak kullanacaktı.
Dişlerini fırçaladıktan sonra dizüstü bilgisayarıyla koltukta kıvrıldı ve ilk önce iş piyasasını araştırmakla başladı. İstanbul'da yöneticilik işi arayan web'deki tüm sayfaları taradı, ancak çabucak öğrendiği gibi, fırsatlar bir yıl önce buraya ilk taşındığındaki kadar azdı.
Onun gibi binlerce yöneticinin vardı istanbulda. Şahika'nın gözleri ağrıyordu ve sonunda öğle yemeğine kadar ara vermeye karar verdi. Simba dizinin dibinde kıvrıldı ve mırıldandı.
'Bu düşündüğümden de daha zor,' diye düşündü, ve kedinin kulaklarının arkasını kaşımaya devam etti.
Öğle yemeğinin geri kalanını sessizce bitirdi. Bitirdiğinde, simba'yı yavaşça yere koydu ve web kamerasını kurdu. Hızlı bir şekilde giriş yaptıktan sonra, sağ üstteki bir simge yanıp sönerek iki kişinin onu talep ettiğini bildirdi. Profil resimlerine daha yakından baktığında birinin kadın olduğunu fark etti!
Nefes nefese kalan şahika yanaklarından yükselen kızarıklığı güçlükle bastırmaya çalıştı. Parmakları titreyerek resme tıkladı ve çekici bir sarışınla karşılaştı.
"Merhaba tatlım," dedi kadın, kırmızı dudakları yumuşak bir şekilde büzüldü ve bu resmen şahikayı büyüledi..
"Hım," diye cevap verdi şahika.
Yeşil gözlü kadın, şahika'nın formunu takdirle taradı. "Hum, o tişörtün altında nasıl göründüğünü tam anlayamıyorum. Canım benim için çıkarır mısın onu?"
Şahika'nın parmakları seğirdi. Beceriksizce tişörtün ucunu kaldırdı ve böylece düz karnını ortaya çıkardı.
"even aynen böyle" diye cesaretlendiren sarışın kadın, şahika'nın emin olmadığını anlamış gibi görünüyordu.
Şahika tişörtünü yavaşça başının üstüne kaldırdı ve onu çıkarıp, beyaz sutyenini ortaya çıkardı. şahika kadının gözlerindeki aç bakışı açıkça görebiliyordu. Ve sonra aniden kadın "tanrım..vücudun mükemmel" diye mırıldandı.
Bu da şahika'nın meme uçlarının anında tepki vermesine neden oldu. Kafası karışmıştı; daha önce hiçbir kadından böyle etkilenmemişti..değil mi? Ama o anda kadın dudaklarını ısırdı ve şahika neredeyse inledi.
Güzel sarışının görüntüsü bile onu ıslak ve kayganlaştırmıştı. Kadın onun mücadelesini fark etmiş olmalı çünkü nazikçe "Tamam şimdi.. acele etme; Bana istemediğin hiçbir şeyi göstermek zorunda değilsin. kendine şortunun üzerinden bile dokunabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
webcam kızı
Fanfiction"the webcam girl"ın türkçe versiyonu! THE TURKISH VERSION OF THE WEBCAM GIRL!