Bölüm üç: ender hanım!

471 25 7
                                    


İYİ OKUMALAR!

şahika heyecandan bayılacağını sandı! Yapmıştı, sonunda şansı dönmüştü. Aylarca iş aradıktan ve kıçını masaları temizlemekle yırttıktan sonra, umut verici bir röportajı vardı! Hemde İstanbul'un en büyük holdinglerinden birinde.

Tabii sadece stajyerlik pozisyonuydu ama ücretliydi; bu da artık garson olarak çalışmak zorunda olmadığı anlamına geliyordu.

Ve şahika sonsuza kadar stajyer olarak kalmayı da planlamıyordu. O çok hırslı bir kadındı; şahika kısa sürede terfi edeceğinden emindi!

İçini çekti ve saçının bir parçasını parmaklarının arasında döndürürken e-postaya bir kez daha baktı. Bu noktada her şeyi alırdı. 'Bir iki hafta', 'birkaç hafta'ya dönüşmüştü. şahika, geçimini sağlamak için üç işi arasında neredeyse durmadan çalışıyordu. Ama buna değmişti. Haftanın sonunda tasarruf için biriktirecek en az iki yüzü vardı. Dudağını ısıran şahika, 'İnsan Kaynaklarından canan'a yanıt verdi.

Serin, parkeyle kaplı zeminde mutlu bir şekilde yatan Simba'ya bakan şahika başını salladı. "Yarın sabah 8'de onunla bir toplantım var. Lütfen benim için dua et ki bu işi berbat etmeyim."

Simba mırıldandı ve bacaklarını uzattı. şahika güldü. Ufukta beliren yeni bir iş umuduyla ellerini başının arkasına koydu ve genişçe sırıttı. Sevinçli düşünceleri, haftalar önce web kamerasında tanıştığı kadına döndü. O zamandan beri neredeyse her gün haberleşiyorlardı ve her görüşmede şahika diğer kadının sahip olduğu zekayı takdir ediyordu. Kadın kişisel hayatını özel tutmak için çok çabalıyor olsada, ikisi başka şeyler hakkında konuşmanın yollarını bulmuştu. diğer kadın da söylemek istediklerini tahtaya yazmadan önce hep sandalyesini çevirirdi, bu konuşmalarını yavaşlatırdı ama şahika aldırmazdı. İlişkileri öyle bir noktaya gelmişti ki şahika için beklemek artık garip gelmiyordu. HA;-ona 'hanım efendi' demesinden hoşlanmayacağını emin olan şahika, artık zihninde kadına sadece 'H' diyordu- Ancak kameramın önünde şahika, diğer kadına hiç bişeyle itap etmiyordu. isimlerinin gizli kamlası her ikisi için de daha kolay olacağını düşünüyordu.

şahika siteye giriş yaptı ve 'H' den bir istek geldiğini görünce gülümsedi. istek 15 dakika önceydi ama şahika hala açık olduğunu umdu. Çağırıya cevap verdi ve endişeyle bekledi. Birkaç saniye sonra bir kez daha beyaz tahtanın görüntüsüyle karşı karşıya kaldı.

"Merhaba espresso."

Sahte ismi duyunca sinmesini gizleyen şahika parlak bir şekilde sırıttı. "Merhaba. Tahmin et ne oldu?" kadının tabelaya 'ne' yazmasını beklemeye çalıştı ama tutamadı, "Yarın bir iş görüşmem var" diye ağzından kaçırdı. "Sonunda gerçek bir iş buldum ve artık garsonluk ve barmenlik yapmayı bırakabileceğim."

Aniden bir duraklama oldu ve birkaç saniye sonra H yanıtını yazmak için elini kaldırdı; şahika elinin biraz titrediğini fark etti. Yanlış bir şey mi vardı!? "Anlıyorum. Düzgün bir şeyler giydiğinden emin ol."

şahika kaşlarını çattı. "Sorun nedir?"

"Hiçbir şey! Her şeyden kötü bir şey çıkarmak zorunda mısın?"

"a..ama..Benim için heyecanlanacağını düşünmüştüm" şahika, H'nin kısa cevapları karşısında tamamen donup kalmıştı. Yutkunarak devam etti "Daha bir ay önce bana kendine saygılı bir kadın olmanın ilkelerini anlatıyordun.! hatırlamıyor musun?"

"Evet, ve şimdi bunu başaracaksın. Gitmek zorundayım."

"hayır bekle...!" ama ekran kararmıştı.

webcam kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin