Queen_Bee.Chloé🐝

148 6 0
                                    

Hejcia wszystkim

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Hejcia wszystkim. Z tej strony wasza ulubiona Chloé czyli córeczka samego burmistrza Paryża. Jeśli widzicie to zdjęcie jest z imprezy na cześć Królowej Pszczół czyli mnie. A teraz żegnam Paryż bo wyjeżdżam z mamuśką na wycieczkę do Nowego Jorku. Adios wszystkim!!! Mam nadzieję że będziecie tęsknić.

#sweet #NowyJork #Paryż #Wyjazd #QueenBee

❤️3115

Lili.Rossi_Foxie. : Śliczna focia a ty jeszcze ładniejsza psiapsiuło. Miłej podróży. Chętnie bym pojechała z tobą i odpoczęła od Paryża. Wyślij kilka zdjęć. Jeszcze raz miłej podróży 🌎✈️.

       - Queen_Bee.Chloé - Dzięki! No szkoda, ale następnym razem się postaram abyś ze mną poleciała. Prześlę a oprócz tego wstawię na Insta.

Alya_Reporterka: Juhu!!! Gdy ty wyjeżdżasz my świętujemy 🥳🥳🥳.

          - Queen_Bee.Chloé - Nie ciesz się tak PseudoReporterko bo jeszcze tu wrócę!

          - Alya_Reporterka - XDDDDD

Sweet.Zoé: Dobrze że nie muszę lecieć z wami. Do zobaczenia wkrótce SIOSTRZYCZKO.

Lady_Bug: Może wreszcie będzie mniej ataków Shadow Moth. To będą takie mini wakacje dla mnie i Kota 🏖️.

          - Black.Kitty. - Eh... Wakacje... Chętnie bym sobie gdzieś z tobą pojechał M'Lady.

          - Lady_Bug - Ja może z tobą też @Black.Kitty.

-----------------------------------------------------------

Hejo!

Dzisiaj będzie jeszcze jeden rozdział. Mam trochę pomysłów na tą książkę więc będzie więcej rozdziałów.

Na razie żegnam! Paaa.

Instagram MiraculumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz