Model_A.A.

112 2 0
                                    

Początek zimy z moją najlepszą i najładniejszą @Marinet_Stars1jest cudowny!!! Kocham Cię skarbie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Początek zimy z moją najlepszą i najładniejszą @Marinet_Stars1jest cudowny!!! Kocham Cię skarbie. U nas przygotowania do świąt i nie tylko uważamy za otwarte! A u was kiedy zaczynacie przygotowania? Piszcie śmiało!

❤️10363

Marinet_Stars1: Ja ciebie też kocham Adrien. U mnie zawsze się zaczynały jakoś na początku grudnia czyli w podobie do ciebie bo za kilka dni już grudzień!

     - Model_A.A.: No wiadomo że już niedługo grudzień czyli jeden z lepszym miesięcy w roku.

Sweets_Anastazja🐼: Ja nastrój świąt czuję już od początku listopada, ale zaczynam dekorować dom itp. dopiero w połowie grudnia. Wczesniej jest zaczynanie śpiewania kolęd, filmy świąteczne, muzyka świąteczna.

      - Marinet_Stars1: To też nieźle Anastazja. Ja z Adrienem mamy już nawet sanki za sobą. Właśnie z tamtego dnia to zdjęcie jest. Było robione przed całą frajdą.

       - Sweets_Anastazja🐼: A to ciekawe... To super Mari. Musimy kiedyś iść naszą grupką na łyżwy. Jeśli będzie czas oczywiście.

Gabryś.A._x_Emily.A.: Mamy jeszcze wasze zdjęcie jak mieliście ok. 5/6 lat. Byliście wtedy tacy malutcy a teraz jesteście już prawie dorośli. Jak ten czas szybko mija...

       - Model_A.A.: Wiem bo je widziałem wiele razy... Nie wiem jak kiedyś mogłem myśleć że Mari to tylko przyjaciółka...

DJ.Nino: No nieźle Adrien... Ja z Alyą mamy już ulepionego bałwanka ☃️. Oczywiście w ogródku.

       - Model_A.A.: To też ciekawie Nino... My mamy całą listę zimowych rzeczy do zrobienia do zrobienia.

      - DJ.Nino: To życzę powodzenia.

-------------------------------------------------------

Hej!

Z powodu że już powoli za oknami widać zimę zaczynam pisać rozdziały z tym związane. W grudniu postaram się wstawiać codziennie jakiś rozdział. Mam nadzieję że ten rozdział wam się podobał. Zostawcie obserwację lub chociaż gwiazdkę jeśli wam się spodobało.

A teraz żegnam!

Au revoir!

Instagram MiraculumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz