Sweets_Anastazja🐼

109 3 0
                                    

Przyjaciel/przyjaciółka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przyjaciel/przyjaciółka. Kto to taki? Już mówię

Przyjaciel to osoba, która zawsze będzie przy tobie w radosnych, ale i smutnych chwilach.
To osoba, której można zaufać nad życie. Osoba, której możesz powiedzieć wszystko.
Znaleźć przyjaciela jest czasami łatwo, ale łatwo i jego stracić. Przyjacielem musi być osoba, której na pewno ufamy, znamy przez jakiś czas i ją lubimy. Jeśli tamta osoba okarze się prawdziwym przyjacielem to powinna:
- Wspierać cię w trudnych chwilach,
- Potrafić rozśmieszyć i rozbawić,
- Nie odwracać się od ciebie już na zawsze po jakiejś małej kłótni,
- Ale przede wszystkim powinna Cię szanować...

Taki mały tekścik mojego autorstwa. Proszę o szczerą ocenę. Jeśli się spodobał to chętnie napiszę dla was takich więcej.

❤️4923

Marinet_Stars1: Wow! Naprawdę masz talent. Gratuluję takiego talentu. Oceniam 100/10.

          - Sweets_Anastazja🐼 - Dzięki Mari! Postaram się napisać więcej takich tekstów

Królowa.Szermierki: Eh... Akurat przyjaźń to nie moja działka. Tak samo miłość. Gratuluję takiego talentu i pasji. Czekam na kolejne tp. rzeczy. Ocena to 10/10.

         - Sweets_Anastazja🐼 - Thanks Kagami! Zapewnie znajdziesz sobie przyjaciela lub przyjaciółkę. Tak samo chłopaka. Chętnie napiszę takich rzeczy więcej.

JulekaxRose: Ooo... Jaki słodki tekst. Pisz takich więcej Anastazja. Nie wiem czemu nam nie mówiłaś że piszesz takie świetne teksty! Oceniamy 1000/10!

          - Sweets_Anastazja🐼 - Postaram się pisać takich więcej. Obiecuję dziewczyny!

Jack_1603: Wow! Świetnie piszesz takie teksty Ana. Pisz takich więcej bo nadajesz się do tego. Od podstawówki nie wiedziałem że masz taki talent. Daję 1000/10

         - Sweets_Anastazja🐼 - Bardzo dziękuję Jack... Postaram się w wolnej chwili zacząć pisać kolejny tekst.

Sweet.Zoé: Brawo Anastazja. Może kiedyś napiszesz książkę. Kto wie?

         - Sweets_Anastazja🐼 - Dzięki Zoé! Miło mi słyszeć takie słowa. Może i napiszę. Nic nigdy nie wiadomo.

Black.Kitty: Widzisz @Lady_Bug? Jestem twoim najprawdziwszym przyjacielem czyli możesz mi powiedzieć wszystko.

         - Lady_Bug - Oh kocie, kocie... Może kiedyś dowiemy się o swoich tożsamościach. Tego nie wiem.

Alya_Reporterka: Czytając to bardzo się wzruszyłam. Oceniam 100/10. Nie ma żadnych zaprzeczeń do tego że jesteś mistrzynią pisania takich tekstów!

        - Sweets_Anastazja🐼: Dziękuję bardzo Alya za ocenę i ten komplement.

-----------------------------------------------------------

Hej czytacze!

Jak kceniacie ten rozdział? Przepraszam za to że nie wstawiam dużo rozdziałów, ale ostatnio mam sporo nauki. W wolnej chwili będę wstawiać kolejne części. Zapraszam na kolejne części!

Instagram MiraculumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz