Czas spędzony z @Królowa.Szermierki mija o wiele szybciej. Teraz mogę powiedzieć i zdradzić wam tylko jedno... Ja i Kagami jesteśmy razem. Wiem, że mogliście o tym wiedzieć od dawna z powodu posta Kagami, ale teraz to jest już oficjalne! Kocham cię Kagami... Jesteś dla mnie teraz całym światem.
Model_A.A.: Gratki ode mnie i Mari! Mam nadzieję, że poukłada wam się wszystko jak najlepiej. Tak jak układa się mnie i Matinette czyli, że będziecie żyli długo i szczęśliwie.
Marinet_Stars1: Zapomniałeś o jednej rzeczy Adiś. Słuchajcie @Królowa.Szermierki i @Gitarzysta_Luka... Żyjcie długo, szczęśliwe, radośnie i zdrowo ze swoją gromadką dzieci kiedyś tam. Tylko nie za dużo 😉Królowa.Szermierki: Dzięki Wam kochani ✨🧡❤️.
Sweet.Zoé: Gratuluję wam i życzę szczęścia!
Marinet_Stars1: Dzięki Zoé!
Queen_Bee.Chloé🐝: Żałosne, totalnie żałosne.
Model_A.A.: A ta jak zwykle 😒
Reporterka_Alya: Gratki kochani! Szczęścia i radości. Kiedyś może tam dzieci i wnuków 😅. PS. Wiedziałam, że będziecie razem.
Marinet_Stars1: Oj Alya, Alya... Cała ty i twoje życzenia. Każdej parze z każdego shipy życzysz dzieci a potem wnuków. Shiperka jedna z Ciebie.
Reporterka_Alya: No i co z tego?! Shiperka numer 1 jest ze mnie. Może jakiś medal się należy za to, że wiem kto z kim będzie?
Marinet_Stars1: 🥇🏆 Bardzo proszę. Tytuł najlepszej i najbystrzejszej shiperki Paryża otrzymuje Pani @Reporterka_Alya.
Reporterka_Alya: Bardzo dziękuję ❤️
Gitarzysta_Luka: @Reporterka_Alya. A my bardzo dziękujemy za życzenia.
CZYTASZ
Instagram Miraculum
Teen FictionZachęcam do przeczytania. Jest to Instagram postaci z Miraculum. Może wystąpić kilka postaci od siebie. Mogą wystąpić shipy takie jak : najpierw Lukanette i Adrigami a potem Adrienette.