eski bir hatıra

981 122 129
                                    

Akşamı yakındaki balıkçı limanında dolaşarak geçirdiler. Sokak, tuzlu deniz meltemi kokusuyla dolup taşıyor, balıkçılar günün avlarını alıp buzda sergiliyordu. Martılar yukarıda gökyüzünde dönüyordu. Çeşitli deniz ürünleri yemeklerinden küçük örnekler sunan birkaç stant vardı.

Pek çok farklı türde balık görmek gerçekten büyüleyici olsa da, Chifuyu, Baji'yi köpekbalığı standlarından uzaklaştırmak zorunda kaldı.

"Baji, evcil hayvan dükkanında köpek balığı besleyemezsin."

"Ben öyle bir şey demedim."

Baji dilini dışarı çıkardı.

Chifuyu, "Seni tanıyorum, kim bilir ne tür bir hayvanat bahçesi işletirsin!" diye güldü.

"Ama bir köpekbalığına sahip olmak harika olurdu!"

Baji ısrar etti.

"Benim evcil hayvan dükkanım, bloktaki en havalı dükkan olurdu!"

"Kesinlikle olurdu."

İskeleye ulaştılar, sadece onları denizin derinliklerinden ayıran büyük ahşap çitler vardı.

“Kazutora burayı çok severdi.”

Chifuyu Baji'nin sessizce söylediği şeyi duydu. Kafa karışıklığı ve biraz da endişe karışımıyla başını eğdi. Baji'nin sesinde yine o hüzün vardı.

"Evet?"

"Evet."

Baji ahşap direğe yaslandı, esinti koyu renk buklelerini nazikçe geriye itiyordu.

“Kazutora sahile gitmeyi severdi. Çoğu zaman sadece yanından geçen hatunlara aval aval bakmak için. Ama kıçını suya sürüklerdim ve diğerleriyle dalga geçerdik. Kazutora..."

Sesi kısıldı. Chifuyu, Kazutora ile sadece düşman olarak karşılaşmıştı. Ancak Baji ile yaptığı bu ziyaretlerde, yalnızca sevgiye muhtaç kırık bir ruh görmüştü.

Sadece birkaç kelime alışverişinde bulundular ve Chifuyu, Kazutora'nın Baji için dünyalara bedel olduğunu anladı.

Göğsüne bir şey batıyordu. Hissettiği bu şey kıskançlık mı? Chifuyu bilmiyordu. Kıskançlıksa kendini aptal gibi hissediyordu.

Neyi kıskanıyordu? Baji ve Kazutora'nın ilişkisini? Acınası.

Chifuyu, Baji'ye aşık olduğunu biliyordu. Ortaokulun üçüncü yılından hemen önce fark etmişti.

"Chifuyu, herkes ondan hoşlandığını biliyor." demişti Draken bir akşam ona.

Hafifçe kızardı.

"Evet, iyi şanslar."

Mitsuya teselli edercesine sırtını sıvazladı.

"Baji tam bir aptal."

"En azından Pah-chin kadar aptal değil."

Chifuyu, "Peh-yan'ın seni duymasına izin verme," diye şaka yaptı.

Kahkahalar arasında Chifuyu, Draken ve Mitsuya'nın haklı olduğunu biliyordu. Bir yanı bunun doğru olmamasını diledi. Ama elbette Baji'yi ondan çok daha uzun süredir tanıyorlardı. Ve Chifuyu bile kaptanının ne kadar öngörülemez olduğunun farkındaydı.

beni maviye boya - 𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin