Baji bunu kimseye itiraf etmemişti, ancak çoğu gece kendini en ölümcül fırtınaların içinden geçerken buluyordu.
Çoğu gece şiddetle denize atılırdı. Birçok gece boğulurdu. Yardım istemek için bağırmaya çalışırdı. Ama sular onu her zaman daha da derine çekerdi.
Nefes alamıyordu. Kimse ona elini uzatmıyordu. Bazen direnmeye çalışıyordu. Ama böyle gecelerde gücü her zaman tükenir, bir kez daha aynı kaderi paylaşırdı.
Çoğu zaman, ona yukarıdan bakan aynı silüetleri görüyordu.
Ağrı.
Kızgınlık.
Hayal kırıklığı.
"Neden beni öldürmesine izin verdin?"
Shinichiro ona soruyor. Kara gözleri soğuk.
"Mikey'nin doğum gününü onunla kutlamak istedim. Neden ölmeme izin verdin?"
Baji titreyerek ellerine bakıyor. Shinichiro yerde cansız bir şekilde yatıyor, kafasından kan gölü sızıyor.
Kazutora çok uzakta değil, kontrolsüzce hıçkırarak ağlıyor.
"B-böyle değil," diye boğuluyor.
"BEN-"
Akıntılar onu uzaklaştırıyor.
"Neden kardeşimi benden aldın?"
Mikey ona doğru koşar.
"O benim her şeyimdi. Ve onu benden aldın. Daha ne kadar alçak olabilirsin?"
Baji donuyor. Polis tarafından götürülüyor.
"Baji?"
Mikey ona doğru koşuyor.
"Neler oluyor?"
Baji, çok tanıdık olan yaşların gözlerinde biriktiğini hissediyor.
"Üzgünüm," diye ağlıyor.
Mikey'nin kafa karışıklığı ve üzüntü karışımı hafızasına kazınıyor.
Akıntılar onu uzaklaştırıyor.
"Beni neden terk ettin?"
Kazutora dizlerinin üzerinde.
"Bana her zaman yanımda olacağını söylemiştin. Sen sahip olduğum ilk arkadaşımsın. Neden onları bana tercih ettin?”
Öyle değil.
Baji, Kazutora'yı tüm kalbiyle seviyor. Shinichiro'nun ölümünden sonra arkadaşlarının parçalandığını görmek onu üzüyor, Kazutora'nın ıslah evinde harcandığını görmek ona acı veriyordu.
"Kazutora, ben-"
Kazutora sadece ona bakıyor, gözlerinde ihanet var.
"Seni asla affetmeyeceğim."
Akıntılar onu uzaklaştırıyor.
Baji bu fırtınayı birçok gece atlattı. Bazen kısır döngüye karşı hissizleştiğini hissediyor. Ama en çok Chifuyu göründüğünde acıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni maviye boya - 𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓
Fanfic"Chifuyu, hadi denize gidelim." Chifuyu biyoloji notlarından kafası karışmış bir şekilde başını kaldırdı. 110921-280921✔️ @kou_hi