4. Zařazování

194 7 22
                                    



Slyšela jsem za sebou tiché šeptání, že jsem určitě ta holka co přestupuje z Kruvalu, že učitě ovládám černou magii.

Nevšímej si jich Electro jám vím že hodiny černé magie nesnášela a že černou magii nepoužíváš.

Díky Malí králi.

Pochybuji že skončí jende než ve Zmijozelu jejich bratr jr výjimka.

Moudrý klobouk má své důvody proč někoho kdo by měl být ve zmijozelu pošle do Nebelvíru.

Jsi jeho dvojče je jasné že ho braniš.

Sklapni Lestrangeová.


Po krátké chvíli nás profesorka McGonagallová zavedla nás do Velké síně. 

Většinu z nás udivil začarovaný stop, který vypadal jako noční nebe.

Prošli jsme mezi čtyřmi dlouhými stoly, jednotlivých kolejí, pak nám McGonagalová řekla, ať se

 zastavíme před stupínkem na kterém je pátý stůl, profesorům a dalších pracovníkům školy.

Před stolem profesorů stála stolička na čtyřech nohách a na ní ležel starý děravý klobouk.

 Profesorka McGonagallová nám řekla, že až přečte naše jméno, posadíme se na stoličku a

 nasadíme si Moudrý klobouk, který nás zařadí do koleje.


Najednou, klobouk ožil, místo děr se objevily oči a pusa začal mluvit.

Možná Vám připadám potrhaný ošuntělí, ale nenechte se, z mýlit jsem Moudrý klobouk Bradavický kouknu se Vám do duše, určím, do jaké koleje půjdete.

Může to být

Nebelvír odvaha, chrabré srdce, klid rytířskost jsou nerozluční kamarádi, kteří Vás budou provázet.

Mrzimor mravní síla když, je někdo v nesnázích pomůže, přiložení ruky k dílu mu není cizí.

Havraspár chytrá hlava s důvtipem se rozvine se naplno.

nebo

Zmijozel neštítí žádné cesty, aby dosáhli svého cíle jakýmkoliv způsobem. Může to být za pomoci

 záludnosti, krutosti, manipulace, když má nějaký cíl prostředky, neřeší.


Než začne zařazování prváků, zaředí klobouk studentku druhého ročníku, která do bradavic přestoupila z Krásnohulek.

Electra Blacková

Zraky všech se upřel na mě pomalým krokem jsem došla ke stoličce a posadila se na ni, u slyšela jsem hlas modrého klobouku.

Další z rodiny Blackových. Nemáš to lehké očekává se od tebe, že budeš ve Zmijozelu, ale to je jediná kolej do které se, určitě nehodíš.

Kam tě zařadím

Takže to bude

Nebelvír


Od všech stolů se ozval radostný potlesk jen Zmijozel dal jasně najevo, že z rozhodnutí klobouku nesouhlasí.

Sedla jsem si k Nebelvírskému stolu na volné místo vedle Rema naproti Sirimu.


Po chvíli profesorka přečetla jméno

Sestra bratrů BlackůKde žijí příběhy. Začni objevovat