34. Život po ukončení Bradavic

20 3 0
                                    



Druhý červenec

Lilii Jamesem jsou spolu od pátého února.

Naši a rodiče Seva a Enžl se rozvedli.

Otec a Eileena nám to řekli o vánočních prázdninách které jsme strávili v horách jednom ze sídel Blacků.

Nikomu z nás se nechtělo z Bradavic odjíždět.

Severus si neodpustil poznámku, že pokud budou v případě mě a Rema děti po obou rodičích, u Jamese a Siriuse po nich dvou, tak se určitě do bradavic vrátíme do kabinetu ředitele jejich koleje nebo rovnou do ředitelny.

Všichni se tomu zasmáli až na Jamese se Siriusem kteří Severuse vraždili pohledem.


Třinácté září

Náš krámek na příčné si poměrně rychle vybudoval dobrou pověst.

Dost nám pomohlo že jsme připravovali a prodávali masti a lektvary už d době studia.

 Zákazníci kteří od nás v té době kupovali naše výrobky si rychle našli cestu do našeho obchodu doporučili nás svým známým.

Nikdo neřeší že Remus pár dní před a po úplňku v krámku není.

Lily, James, Nina a Sirius nastoupil na Bystrozorský výcvik.

Emily se učí na Lékouzelníci u Munga.

Ještě než jsme opustili Bradavice si nás do ředitelny zavolal Brumbál.

Nabídl nám jestli se nechceme přidat do Fénixova řádu do organizace kterou založil, aby bojovala proti Voldemortovi a jeho Smrtijedům.

Na jedné z misi Fénixova řádu jsme zjistili něco co jsme doufali, že není pravda.

Enžl Regulus a Severus se přidal ke Smrtijedům.

Sirius se nemůže smířit s tím že se k nim Regulus vážně přidal.

Pro mě je to taky těžké přijmout fakt, že budu muset bojovat proti vlastnímu bratrovi a kamarádům.

Dobrá správa je že otec a Eileena Prince. 

Je to tak Elieena si vzala zpátky své jméno za svobodna.

Odmítli přijmout znamení zla.

Přidali se taky do řádu.

Další kdo se do řádu přital jsou Andromeda s Tedem.


Šestnáctý říjen

S Remem jsme se vrátili domů z práce v našem obchodě s lektvary, s mastmi a přísadami.

Myslíme v dvoupatrovém domku blízko lesa.

Zařizovali jsme ho postupně

V přízemí je prostorná předsíň,

Velký obývací pokoj, kuchyně,

V prvním patře je ložnice tři pokoje pro hosty a dna pokoje, které budou pro děti. Pokoje pro děti jsou zatím prázdné.

Zasedli jsme k palačinkám které nám Rem uvařil k večeři.

Najednou se před nám objevil Siriho patron velkého psa

Sestro, Remusi na mudlovskou vesnici zaútočili smrtijedi potřebujeme tam pomoct.

S Remem jsme se přemístil do vesnice boj byl v plném proudu.

Pustila jsem se do boje s jedním ze smrtijedů po pár minutách jsem poznala že bojují s Regem.

Pouta na tebe

vyhnula jsme se jeho kouzlu.

Neverbálně jsme na něj použila

Oppugno

Vyhnul se mu

koutkem oka jsem zahlédla že Emily bojuje proti Enžl

Lili proti Severusovi

Po pár soubojích je dokážeme poznat.

Crucio

Portego

Vykrmila jsem Regův Cruciatus je ti jediná ze zakázaných kleteb, kterou po nás ti tři občas použijí.

náš souboj je vyrovnaný oba už máme pár šrámů když se nám nepodařilo vykrýt kletbu soupeře.

Fénixův řád a bystrozoři získali nad Smrtijedy převahu.

Smrtijedi začala ustupovat.

Mezitím co jsme se vyhýbala Regulusovu kouzlu se přemístil.

Boj skončil jdu se podívat jestli jsou ostatní v pořádku.

Všichni jsou v pořádku.

Největší zranění má Andromeda a Ted

Andy bojovala s Bellatrix

Ted s Brikconem

Emily ošetřila Andromedě a Tedovi zranění a všichni jsme se vrátili domů.


Dvacátý duben

Je to čtrnáct dní od mojí a Removi svatby.

Pořád nemůžu přijít na to jak se Regovi, Enžl a Severusovi podařilo dostat nepozorovaně, až k hranicím ochranných kouzel ,aby mi mohli popřát k svatbě. 

Něco mi říká, že ji v tom pomohla Emily a Eileen. Lili a James se vzali v Listopadu, Sirius a Nila v Ledni, Regulus a Enžl v únoru a Severus a Emily v březnu.

Věřím že Severus Emily miluje, i když si vybral cestu kterou si vybral.

Sestra bratrů BlackůKde žijí příběhy. Začni objevovat