Capitolul 1

951 46 6
                                    

       Linistea din camera mea a fost spulberata de melodia mea preferata,asa ca trebuie sa ma trezesc.Este ora 6:30 ..uff..cat de mult urasc scoala..

Sa incepem cu inceputul.Am uitat sa ma prezint. Ma numesc Abigail Evans,preferabil Abby,am 17 ani si sunt clasa a XII A. Sunt o blonda cu ochii albastrii..cam pitica ,dar cu un corp de invidiat.Locuiesc doar cu mama mea,Ella, tatal meu fiind mort de cand aveam eu 11 ani .. Mama are cea mai renumita firma de parfumuri si din aceasta cauza vine de 4-5 ori pe an acasa. Imi lipseste enorm,dar cel mai mult ma ajuta doica mea Magdalena si cea mai bunaa prietena Bella.Au fost aici cand am avut cea mai mare nevoie.Acum sa revenim..Vara asta a trecut prea repede,am petrecut-o cu mama mea pe un vapor .

Azi  e prima zi de scoala,e LUNI,cred ca urasc cel mai mult ziua asta x_x..Intr-un final ma dau jos din pat,imi iau lenjeria intima si intru in baie.Dupa 30 de minute o aud pe Magda cum striga de jos:

-Abby,vei intarzia inca din prima zi.

-Mai am putin,Magda ! mereu face asa chiar daca stie ca tot o sa intarzii,nu sunt punctala,ce sa fac ?

Am iesit din baie ,mi-am luat o pereche de blugi cu talie inalta,rupti ,albastrii,o camasa transparenta,botinele mele negre,geaca de piele neagra cu tinte si cateva accesorii. Parul mi l-am creponat punandu-mi o fundita neagra,iar machiajul natural..fond de ten,tus si ruj roz pal.

Am coborat jos,in bucatarie unde am gasit-o pe Magda.

-Buna dimineata . spun eu luand un pahar cu suc si dandu-i un pupic.

-Buna ,scumpo .

O mai pup o data,imi iau geanta,telefonul,cheile si plec.Nici bine nu am iesit ca Bell m-a luat intr-o imbratisare cum stie ea mai bine .

-Ho,nebuno ca nu mai am aer ..si cu asta imi da drumul

-Si eu te iubesc,mi-a fost dor de tine si de sarcasmul tau din fiecare dimineata.

-Hai ca intarziem la liceu.

Ne-am urcat in masina mea decapotabila rosie si in mai putin de 5  minute am ajuns,liceul fiind foarte aproape de casa mea.Am parcat masina si cand sa coboram,in parcare isi face aparitia un ferrari negru.Din ea coboara 2 baieti,imbracati din cap pana in picioare in negru si cu ochelari de soare.Coboram si noi si toate privirile erau atintite asupra noastra,era si normal,eram cele mai populare iar eu eram sefa majoretelor,iar Abby facea parte din trupa scolii.

Ceremonia din fiecare an incepuse..directorul vorbind ceva neinteresant,eu fiind plictisita si uitandu-ma in telefon.Dupa ce a terminat mosul de vorbit,diriginta ne-a strigat pe toti,iar atunci am aflat ca baietii din parcare sunt noii colegi,Kevin si Jack. De cand au coborat din masina am vazut-o pe Bell cum ii facea ochi dulci lui Jack.Mie nu-mi pasa de ei,sunt genul ala de bad boy care fac fetele sa sufere.

Acestea fiind spuse toata lumea se indrepta spre clasele lor.Eu ca de obicei ,m-am pierdut de Bell asa ca am pornit singura spre intrare cu telefonul in mana.Cand sa intru pe usa,m-am lovit de ceva foarte tare,cazand si eu si acea persoana pe jos..

___________

Este prima mea carte,deci sper sa nu ma judecati,nu prea ma pricep. Va pupaces

My bad boy !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum