ANUNT !!!

303 18 11
                                    

Heiii lumee ! Probabil va asteptati  la un nou capitol,ei bine nu de data asta. Mi-as dori sa stiu de ce nu mai cititi ? Cu fiecare capitol postat ,numarul cititorilor se micsoreaza.Gresesc cu ceva ? Daca da,va rog sa-mi spuneti.Daca vreti ceva,sunteti liberi sa imi spuneti,daca simtiti nevoie sa ma criticati,aveti acest drept,criticile imi vor prinde bine.Aceasta a fost prima mea carte si nu e chiar atat de reusita,dar ma voi corecta pana la final,si o voi edita.Nu planuiesc sa fie o carte scurta cu 40 de capitole,o vreau cat mai lunga,dar daca voi nu o cititi ,nu vom ajunge nicaieri.Vreau sa stiu cum vi se pare,daca mai are rost sa o continui.Nu vreau sa scriu si sa ma chinui ore intregi ,pentru nimic.Daca vreti dedicatii spune-ti-mi .Chiar vreau sa stiu ce ganditi cu privire la carte.Poate nu sunt potrivita,de mai multi ani citesc fictiune si pot sa spun ca am plans,am ras,m-am regasit in tot ce am citit.De aici vine si aceasta pasiune a mea pentru citit si pentru scris.Nu vreau sa ajung undeva cu asta,pentru ca nu asta e drumul meu,eu sunt cu desenul si arta,dar si acest lucru ma pasioneaza.O dau in altele,revenind astept parerile voastre.Pana nu stiu daca va place sau daca nu,nu voi mai continu.Capitolele le am scrise,am vreo 5 capitole deja terminate,dar nu le voi publica.

Astept parerile voastre.

Love you all ♥

My bad boy !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum