Capitolul 5

666 48 4
                                    

Dupa ce s-au terminat repetitiile,am plecat acasa,deoarece eram foarte obosita.Cand am intrat in casa am simtit un miros de mancare,chiar mirosea foartea bine,deci era clar,Magda era acasa. Dupa ce m-am descaltat ,am alergat pana la bucatarie
-Buna Magdalena.Ce faci? spun eu luand-o in brate.
-Heii scumpa mea. Uite iti fac mancarea ta preferata,tu?
-De la repetitii.(spun eu punandu-ma pe scaun)
-Draga mea,sa stii ca tatal tau este foarte mandru de tine si mama ta la fel.
-Mama stiu ca e,dar tata...
-Si el este,chiar daca nu mai se afla printre noi este mandru de tine.Si-ar fi dorit sa fii puternica,sa lupti pentru ceea ce vrei,sa fii tu si sa nu uiti ca esti minunata.
-Mi-e dor de el..(spun eu stergandu-mi lacrimile si luand-o pe Magda in brate.Ea imi este ca o mama,tata,prietena,mereu a fost aici si o iubesc.)
-Te inteleg,dar gata.Fugi sus si schimbate si iti aduc eu mancarea la tine in camera.
Urc sus in camera si intru direct in baie.Ma dezbrac si intru in cada plina cu spuma.Simt cum muschii mi se relaxeaza la contactul cu apa.A fost o zi obositoare,dar maine e vineri si dupa pot sa ma relaxez 2 zile.Gandindu-ma observ ca a trecut o ora,asa ca ies,imi iau lenjeria pe mine si intru in camera .Magda mi-a lasat mancarea pe pat.Imi iau o pereche de colanti, o bustiera, carfiganul meu negru si papuceii mei cu ursuleti.M-am asezat in pat si am inceput sa mananc in timp ce ma uitam pe facebook.Aveam o cerere de prietenie.Oare de la cine? Era chiar de la Kevin,ii accept si am observat ca avea like-uri si comentarii de la Bella.La o poza,Bella ia scris"Frumosul meu" si a facut-o dupa ce si-a dat seama ca il plac.Oare de ce?Ce prietena am si eu.
In fine termin de mancat si ma pun in pat.Nici bine nu m-am pus ca am adormit.
Din perspectiva lui Kevin
Abia am ajuns acasa,dupa scoala cand am vrut sa plec,Bella ,prietena lui Abby si iubita lui Jack mi-a sugerat sa merg in parc sa vorbim de Abby.Cand am auzit,am acceptat,dar ceva nu era bine.
Am plecat pe jos pentu ca parcul era aproape,dar pe drum n-am vorbit de Abby ,imi tot punea intrebari despre mine.Ciudata fata,dar poate a pus-o Abby.Mereu ma gandesc la ea.Am ajuns in parc si ne-am pus pe o banca mai retrasa.
-Deci ce vrei sa-mi spui de Abby?
-Hai mai bine sa vorbim de mine,de tine,de noi.
-Mai fetita,eu am venit doar sa-mi spui de Abby si care noi? Tu esti cu cel mai bun prieten al meu,eu pe Abby o iubesc.
-Dar de ce o iubiti toti pe Abby? Ce are ea si eu nu am? E virgina,eu am experienta stiu sa te fac sa te simti ca in al 9-lea cer.
-Bravo ei ca e virgina,nu curva ca tine.Nu stiu ce a vazut Jack la tine. Spun eu si ma ridic,dar nu ma lasa,se ridica si se pune in poala mea,frecandu-si curul de membrul meu.Adevarul e ca e buna rau,dar Abby ii da clasa,o fi asta frumoasa, dar Abby e perfecta,o regina.Bella se tot freca de bine,dar,era cu spatele.
-Kevin,nu mai bine vrei sa vii la mine?
-Sa te duc acasa? Nu stii sa traversezi sau tie frica ca te pierzi?
Se intoarce isi pune maini in jurul gatului meu si incepe sa ma sarute.Parcul era gol,era aproape ora 20 .Se ridica se lasa in genunghi langa banca si imi ia pula in mana prin pantaloni.Simteam cum pantalonii ma strang,monstrul din boxeri sau trezit.Se pune iar cu curul ala pe pula si se freaca. Nu prea mai rezist dar nu pot sa-i fac asta lui Abby sau Jack.O dau jos si o plesnesc cat de tare pot si plec .
Doamne ce prietene are.
Am ajuns acasa si m-am pus in pat, eram foarte obosit.

Din perspectiva lui Abby
Simt cum cineva se aseaza langa mine si vorbeste cu mine.Deschid ochii si o vad pe Magda.
-Abby,trezeste-te,vei intarzia la liceu.
-Imediat,fa-mi si mie clatite te rog.
Azi era o zi foarte trista,azi era ziua tatalui meu,dupa ore voi merge la cimitir.
M-am dat jos din pat mi-am ales o pereche de blugi gri,un maieu negru si un cardigan gri si am intrat in baie.Dupa ce m-am imbracat mi-am dat cu fond de ten,rimel si luciu.Parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat,iar in picioare mi-am luat niste ghetute cu tinte,negre.Mi-am luat telefonul,geanta si am coborat.Am intrat in bucatarie,am luat o clatita si am plecat.
Nici bine nu am iesit ca afara era Kevin rezemat de masina lui.
Era imbracat cu o pereche de blugi negrii,bocanci,tricou alb si geaca neagra.
-Ce faci papusa?
-Ce cauti aici?
-Nu se raspunde la o intrebare cu o alta intrebare.
-Off,esti imposibil.Azi n-am chef,te rog eu.
-Am venit sa te duc la scoala,dar ce-ai patit? Spune el venind spre mine cand imi vede lacrimile din ochi.
-N-am nimic..acesta ma ia in brate..in mod normal l-as fi refuzat dar acum chiar am nevoie de o bratisare,asa ca il iau si eu in brate si il strang cat pot eu de tare, dand frau liber lacrimilor.
-Shh..o sa fie bine.

My bad boy !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum