Witchcraft je vlastně Čarodějnictví. Jde tam hlavně o spiritualitu. Vlastně vše co se týká bílé magie :D. Myslím ze witch craft je teď trend na sociálních síti hlavně na tiktoku ale ještě předtím tu byli jiné čarodějnictví/náboženství.
Wicca- je novopohanské náboženské hnutí, forma moderního čarodějnictví, vzniklé v polovině 20. století v Anglii zahrnující prvky předkřesťanských náboženství, především keltského, ale také antického a germánského, lidové tradice a ceremoniální magie.
Pohanství- Pohanství neboli paganismus je s pejorativním nádechem užívaný výraz především v křesťanské kultuře v podstatě pro veškerá mimo-křesťanská a před-křesťanská polyteistická náboženství vyznávaná zejména v oblasti Evropy a Blízkého východu.
Satanismus- Jako satanismus se označuje kult „padlého anděla" Satana, chápaného jako protiklad Boha. Protože pro křesťany je Bůh zdrojem veškerého dobra, Satan je naopak ztělesněním zla, a satanismus proto lze ve většině jeho forem chápat mj. jako negaci tradičního křesťanství, touhu vymezit se proti němu a do značné míry.
Džinismus- Džinismus, někdy též džainismus je neortodoxní systém indické filosofie, který vznikl jako reakce na hinduismus a jeho kastovní systém. Zakladatelem džinismu byl v 8. st. př. n. l. Páršvanátha 23. Tírthankara a později v 5. st. př. n. l. zreformována přes Vardhamána Mahávíra, přezdívaný Džaina.
Polyteismus- Polyteismus, též polytheismus či mnohobožství, je víra ve více božstev či jejich uctívání, jehož opakem je monoteismus – víra v jednoho Boha a jeho uctívání. Často používán na odlišení abrahámovských náboženství – judaismu, křesťanství a islámu, od náboženství ostatních.
Novopohanství- Novopohanství, často jen pohanství, je souhrnný název pro nová náboženská hnutí hlásící se k odkazu archaických náboženství, především předkřesťanských náboženství.
Šamanismus- Šamanismus je souhrn náboženských, magických, mystických a mytologických představ a rituálních praktik, známý u mnoha kultur v různých oblastech světa a existující nejspíš už od dob paleolitických lovců a sběračů. Definic šamanismu existuje větší množství.
Zdroj: Wikipedie
Myslím ze tyto příklady by stačili.
ČTEŠ
WITCH CRAFT- CZ
SpiritualTuto knihu píšu pro ty kteří se chtějí dozvědět něco o witch craftu. Popisu vám tam krystaly od A-Z a budu se snažit napsat vše co seženu všechny potřebný věci. Taky vám nápisu návody na spell jars a něco o shiftingu a manifestaci :). Doufám ze vám...