Taky se vám stává ze vidíte často číslo na hodinách jako napr 21:21? Není to jen tak něco normálního protože anděl vám něco napoví do budoucna proto vám řeknu co jaký číslo znamená.
0:00- jedno z nejsilnějších vzkazů – Andělé jsou s námi, u nás, naslouchají a jsou připraveni pomoci. Nejsme sami, jsme pod jejich ochranou.
00:01- věř intuici, nenech se ovládat strachem, jen tak vše zvládneš a vyhraješ. Jsi silná bytost.
01:00- Přání budou vyplněna, nevzdávej se své víry.
01:01- Bude třeba se rozhodnout. Váhání přinese problémy. Neboj se zariskovat.
01:11- Hlídej si své myšlenky. Nedovol, aby tě pohltilo negativní smýšlení. Na tvých myšlenkách stojí vývoj budoucnosti.
02:02- Nápady přinesou zisk. Nezahazuj je a nevzdávej se. Pokračuj na své cestě.
02:22- Pěstuj si pozitivní myšlení a zaměř se na afirmace. Pomohou ti. Tvá síla pramení ze síly tvé mysli.
03:03- Neboj se požádat o pomoc, bude vyslyšena.
03:33- Andělé jsou nablízku, vědí o problémech a potížích, dohlížejí na tebe. Mluv s nimi, vypovídej se ze všeho, co tě bolí.
04:04- Tvá přání budou vyslyšena již brzy. Mysli na ně, věř sobě a nepochybuj o naší pomoci.
04:44- Andělé tě obklopují. S jejich pomocí zvládneš všechny překážky. Důvěřuj v sílu Vyšší pomoci.
05:05- Pozor na zdraví fyzického těla. Buď opatrný, dávej na sebe dnes obzvlášť pozor. Hrozí úraz.
05:55- Změny přicházejí. Důležité věci se dávají do pohybu. Modlitby byly vyslyšeny.
06:06- Jsi v nerovnováze a tvoje vibrace blokují vše pozitivní. Změň své myšlenky ihned!
07:07- Štěstí se probudilo a přichází k tobě. Přej si!
08:08- Něco končí a něco začíná. Připrav se na nečekané změny. Přijmi je a neboj se jich.
09:09- Disharmonie v rodině, nebo ve vztahu je na spadnutí. Buď opatrný a připravený. Nedělej nic unáhleného.
10:10- Přichází finanční radost, zisk a úspěch.
11:11- Zázraky se dějí, otevři oči i mysl a buď připraven.
12:00- Dočkáš se uznání, pochvaly, nebo porozumění. Úleva se brzy dostaví.
12:12- Pozor na ataky strachu, pozor na ataky negativního myšlení. Bojuj!
13:13- Nic nebude tak zlé, jak se zdá. Slunce vysvitne náhle a nečekaně. Je zbytečné propadat zoufalství.
13:59- Andělská ochrana je v maximální fázi a vibraci.
14:14- Tvé přání bude vyplněno, sny se stanou realitou. Nepochybuj.
15:15- Nepřítel nese masu přítele. Faleš je okolo tebe. Buď obezřetný, nenech se opít rohlíkem.
16:16- Štěstí se blíží. Překvapí tě. Můžeš se těšit už nyní.
17:17-
Věř své intuici. Pouze ta ti bude radit dobře. Rozum tě zavede do problémů18:00- Sledujeme tě. A vnímáme tvé sny i představy a touhy.
18:18- Láska se probouzí, láska bude oživena.
19:19- Důležitá osoba přichází do tvého života. Očekávej ji.
20:20- Neviditelný svět jsi nyní schopen vidět i vnímat. Otevři své nitro bez obav.
21:21- Pozor na zklamání od osoby, které věříš. Důvěřuj, ale prověřuj.
22:22- Přej si a bude ti dáno.
23:23- Jsme u tebe nejen my Andělé, ale i řada dalších konstruktivních bytostí. Jsi obklopen láskou a energií pomoci.
23:59- Osudová událost se blíží.
ČTEŠ
WITCH CRAFT- CZ
SpiritualTuto knihu píšu pro ty kteří se chtějí dozvědět něco o witch craftu. Popisu vám tam krystaly od A-Z a budu se snažit napsat vše co seženu všechny potřebný věci. Taky vám nápisu návody na spell jars a něco o shiftingu a manifestaci :). Doufám ze vám...