JAK ZACIT?

147 3 2
                                    

WITCHCRAFT- není složitý pokud ho pochopíte. Hlavně je důležitý správně začít. Nejdřív když začínáme bysme měli udělat něco na ochranu.Okuřovadlem ochránit pokoj. Nebo spell jar na ochranu sebe. Když děláte to ze začnete bez ochrany muže se k vám dostat entita a ta to muže obrátit proti vám.

SHIFTING- taky bychom si měli něco říct o shiftingu. Já se věnuji dýl shiftingu než witchcraftu takže tady to podle me víc pochopíte. Pokud se shiftujete. Musíte mit pozitivní naladu. Když to budete dělat se špatnou náladou proste to bude těžký. Vím ze večer jsou lidi citlivější a to především lidi který to nemají lehký. Ale zkuste si cist afirmace. Potom je základ taky pro začátečníky si udělat script který hlavně vy pochopíte. Podle me když fakt začínáte ten script vám pomůže. Ale není povinny. Taky další metody. Metody vám vsechno usnadní takže pro začátky jsou taky super. Když jdete shiftovat musíte si být hodně jistý. Věřit si a být připraveny. Není to lehký jen tak opoustit tuhle realitu. Predtim než jdete shiftovat buďte se svou rodinou a mazlickem protože je podle me dlouho neuvidíte. Když už se shiftujete musíte být polo unavený. A to nejdůležitější je ze si musíte věřit a nechat to být. Až potom se vám to podaří.

Všem přeji hodně štěstí jak s witchcraftem tak ze shiftingem věřím ze to date <3

WITCH CRAFT- CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat