MANIFESTACE

199 1 0
                                    

Manifestace je o to ze posilame vzkaz vesmíru o tom po čem toužíme. Jsou na to metody ale i když jste to nevěděli manifestujeme už odmalička jen nevědomky. Takže je to velice jednoduchý ale musíte to delat správně.

Metoda 369
3x ráno
6x odpoledne
9x večer
Napíšete např "mam ve škole výborné známky a jsem za to vděčná"
Píšete ji po dobu 33 dnů

Metoda 1x11
Je to nejjednodušší metoda
Děláte ji jen 1 den
A spočívá to v tom ze napíšete 11x větu napr "jsem populárnější a jsem za to vděčná"

Metoda 17
Velmi rychlá metoda
Trvá 17 sekund a potřebujete na to jen svoji představivost
Po dobu 17 sekund myslete na věc kterou chcete (děla se spis při něčím menším když chcete aby vám třeba někdo napsal) až vám uběhne 17 sekund tak už na to vůbec nemyslete a jen cekejte.

Metoda od mé kamarádky
Na papír si napíšeme naše praní napr "jsem na tom psychicky lépe a jsem za to rada"
Potom myslíme na pocit kdyby se to stalo
A potom to zapalime a zbytek si necháme
NESMÍTE TO VYHAZOVAT JINAK SE VÁM TO NESPLNÍ

Někdo si říká ze je to blbost a ze se to nikdy nestane ale všechno má svůj smysl takže jestli si na to přišel je to signál ze jdeš správnou cestou.

Ale jestli to opravdu chcete musíte pro to něco dělat. Není to jako lusknu a z 5 mam najednou 1 jde o to ze vám půjde lip proces toho čeho chcete takže u známek je to učení.

Manifestace je lepší dělat s kameny já ji dělám s ametystem,tygři okem,fluoritem.

WITCH CRAFT- CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat