Part2

21 1 0
                                    

~2.09.1996
~ pierwszy dzień w szkole.

Wstałem rano.. Było mi strasznie gorąco, popatrzyłem się obok i był tam on, spał- Tak Tsuki... Obaj byliśmy spoceni..
Usiadliśmy razem do śniadania i spytałem:
- tooo, czemu rodzice wywalili cię z domu
- Yyyy no ten, yyy, nie posprzątałem pokoju... - Odpowiedział.
- Czy ty mnie okłamujesz? - spytałem
- Jasne że niee
Jak możecie się domyśleć, okłamał mnie, tak ten sam gość z którym kilka godzin temu się przelizałem i... i no właśnie.. upraiwaliśmy sex, przełamałem swój lęk i pomimo że było mega fajnie to zrobiło mi się przykro..

***

Gdy byliśmy w szkole rozmawiałem z moim przyjacielem (Bum) Czarno włosy 16 latek z szarymi  oczami, poradził mi abym pogadał z Tsuki. Gdy już chciałem z mim pogadać, on uciekł ode mnie... Szczerze, nie wiedziałem co się wtedy stało i znowu zrobiło mi się przykro na sercu..

Wracając do domu złapał mnie za fiuta, odpychając go powiedziałem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Wracając do domu złapał mnie za fiuta, odpychając go powiedziałem..
- Uhg...
- Czego odemnie chcesz kaszojadzie jebany... - Powiedziałem
- Pogadać lol
- O co masz znowu ból dupy? - Odrzekł.
- Może kurwa dlatego że uciekasz przede mną...
- I o to się obrarzasz? XD
- Ty mnie unikasz poprostu...
-  Nie jesteśmy razem a poza tym to spieszyłem się na lekcje.
-Co - c-oo?
-Co, co?
- Jesteśmy przyjaciółmi prawda?- powiedział
- No t- tak - zawiedziony odpowiedziałem.
Gdy wróciliśmy spytałem czemu tak naprawde jego rodzice wyrzucili go z domu, bo dobrze wiem że kłamie.
- No dobra powiem ci- powiedział.
Nagle przypomniałem sobie o tym że miał się ośmieszyć przed całą szkołą, i jeszcze tego nie zrobił.
- Ummmm... Czy ty mnie słuchasz?
- Huh, taaak jasne chy-chyba.
-Ahh a więc wywalili mnie za to bo im powiedziałem że jestem gejem..
- Naprawde?
- Nie kurwa na niby- nie opowiadałem ci o nich.. Moja mama jest tak średnio tolerancyjna lubi bardzo chodzić do kościoła ma włosy po ramiona ( zazwyczaj zaplata je w kucyk), niebieskie oczy, a natomiast tata jest nie tolerancyjny no tak totalnie i ma obseeeesje na punkcie kościoła, ma brązowe oczy i włosy podobnie krótkie jak moje. W zeszłym roku chciał abym po podstawówce poszedł do szkoły wojskowej XD.
- wracając- mama nie chiała mnie wyrzucić z domu ale tata... już tak..
- pogadaj z nim- powiedziałem.
-po co? Mam gdzie mieszkać nie potrzebuje tych debili do życia..
- tęsknisz za nimi, przyznaj się.
- n-nie
- mhm
- no tak tęsknie, ale oni mnie nie rozumieją...
- NOTO KURWA Z NIMI POGADAJ JPRDL chłopie jaki z ciebie nie ogar.
- Rany Boskie jaki z ciebie bed boy..
- no spierdalaj.
- ok to ja idę z nimi podagać, alleeee idziesz ze mną, bo boo musisz być ze mną, ale pod przykrywką
Bez zastanowienia oczywiście że się zgodziłem..

Nadeszliśmy pod dom rodziców Tsuki.
Tsuki łapiąc mnie za talie, zapukał do drzwi.
Otworzył nam największe zło, JEGO STARY, kazał nam spierdalać ale Tsuki wziął się za siebie i powiedział że msi to zrozumieć i nie zmieni jego orientacji. Cała ta kłutnia przemieniła się w dyskusje a potem rozmowe przy herbatce (XD)
W końcu jego ojciec zmienił zdanie i pozwolił Tsukiemu na powrót do domu..

Razem z Tsukim wróciliśmy do domu.. Po niecałej godzinie był już gotowy do przyjścia do domu. Byłem bardzo smutny i zapytałem:
- Czy już mnie nie będziesz znać?
- Wiesz nie wiem...
-jak to ni...
- ciiii.. Przerwał mi
- spokojnie tygrysie.
- Wiesz Tsuki bo ja, ja-bo ten jaa....
- Chce upiec babeczki :D
- To świetnie jak zrobisz to daj mi jedną mały
Mówiąc to znowu złapał mnie za fiuta..
- To pa tygrysie do następnego razu- powiedziałem
- Pa kiciusiu- odpowiedział
Gdy wyszedł zobaczyłem coś strasznego...
STANOŁ MI!






Pamiętnil Yuri' egoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz