Veronica, Stark Endüstrisine stajyer olarak başvuru yapmıştı. Evet. Doğru duydunuz!
Tony Stark'ın burnuna kadar girecek ve kendisini bulmasına engel olacaktı. Şu anda tek düşündüğü bu yöndeydi. Eğer stajyer olarak alınırsa, Tony Stark'ın onu bulmasına engel olabilirdi. İçlerine kadar girmesi gerekiyordu ki, düşüncelerini gerçekleştirebilsin.
Yattığı yerde doğruldu ve cama yaklaştı. Yıldızları izledi. Hayatını ve insanların hayatını düşündü. Tanrı, ona dünyada kalması için bir şans tanımıştı ve o da bu şansı iyi derecede kullanacaktı.
Bilgisayar masada yanıp sönerken, ışığa dikkat kesildi. Masaya yaklaştı ve sandalyeyi kendine çekerek oturdu. Mesaj gelmişti ve bu mesaj Stark Endüstrisindendi.
Mesaja girdi.
''Ashley Selene Evans, yapmış olduğunuz başvuru onaylanmıştır. Lütfen Stark Endüstrileri, stajyer kaydı bölümüne tam kayıt oluşturmak için mümkün olan en kısa sürede geliniz.''
''İşte bu!''diye söylendi Veronica. Şirkete gireceğinden o kadar emindi ki, kabul edilemeyecek olması olanaksızdı.
Saatine baktı. Daha vakit vardı. Bilgisayarda ana haberlere bakınarak zaman geçirdi. Olan biten her şeyi bilmek, aklına kazımak istiyordu.
Hiçbir şeyi atlamaması gerekiyordu. Küçücük bir şeyi dahi gözden kaçırırsa bu, onun yapacağı her iş için tehdit oluştururdu.
Bilgisayarı kapattı ve gizli yerine yerleştirdi. Üstüne hırkasını geçirdi, maskesini takıp evinden çıktı.
Stark Endüstrilerine gelmişti, uzaktan giren çıkan kişileri seyrediyordu. Herkesi teker teker araştırmış, kimin ne ile ilgilendiğini adı gibi bilmekteydi.
Yanına birinin yaklaştığını hissetti. Arkasına döndü ve yine o çocuğu gördü. Gözlerini devirdi ve söylendi. ''Neden buradasın?''
''Bu soruyu asıl benim sormam lazım. İkinci defa karşılaşmamız olacak, burada ne işin var?''
''Seninle bunu konuşmayacağım.''
''Senin kim olduğunu biliyorum.''
Veronica yerinde dona kaldı. Öğrenmişler miydi?
''Burada stajyer olarak başlayacakmışsın.''
Veronica içinden oh çekti.
''Evet, sen de burda stajyer olmalısın yoksa geldiğim her gün seni görüyor olmazdım.''
''Bu bir iltifat mıydı yoksa alay mı?''
''Ne anladıysan, odur.''
Peter, duraksadı. Kızın çok değişik bir insan olduğuna kanaat getirdi. Bu kızla anlaşabileceğini düşünüyordu ama kız, biraz zordu.
''Tanışalım mı? Ben Peter, Peter Parker.''
Peter, elini uzattı. Veronica bir çocuğun eline bir de kendi eline baktı. Elini vermese daha iyi olacaktı çünkü mekanik kolu çocuğu tedirgin edebilirdi.
''Ashley.''
Peter, elini geri çekti. Biraz üzülmüştü ama belli etmedi. Ne de olsa aynı yerde çalışacaklardı bu onun için sorun teşkil etmemeliydi. Buna alışsa iyi olacaktı.
''Memnun oldum Ash.'' Gülümsedi.
Veronica, Peter'in tatlı olduğunu düşündü. Ama çok fazla yakınlık kurmamalıydı.
''Evet, kesinlikle Ash demene kızmayacağım.''
Peter, daha çok güldü. Kızın sevimli olduğunu düşündü. Hırçın ve sevimli.
***
Tony Stark, viskisini yudumluyor bir yandan da yeni zırhını tamamlamaya çalışıyordu. Aklında bir ton düşünce geziniyor fakat zırhlarıyla uğraşınca biraz da olsa unutuyordu.
Gözlüklerinin burnunda iz edinen yerleri kaşıdı ve Jarvis'e seslendi.
''En son nerede kalmıştık Jarvis?''
Bilgisayardan gelen yapay zeka dikkatlice ve seçici bir şekilde kelimeleri topladı ve cevapladı.
''Monica adlı hacker'ın kullandığı ip adresi sürekli olarak farklı yerleri göstermekte. Zannediyorum ki bu, kasıtlı olarak yapılmış. Farklı yerlerden gelen sinyaller izini böylelikle kaybettiriyor.''
Tony Stark, düşündü. Kim neden böyle işlerle ilgilensin ki?
''Daha fazla bilgi yok mu?''
''Maalesef efendim. Şu anlık bu kadar.''
''Pekala, yukarıda olacağım. Yeni stajyer gelecekti onunla ilgilenmeliyim. Bu konu üzerinde daha fazla durmalısın Jarvis.''
''Tamamdır, Bay Stark.''
Tony, ofisine girdi. Yeni gelen stajyerin dosyasını inceliyordu. Cv'si epeyce doluydu. Neredeyse aradığı kriterleri barındırıyordu. Tam da onun, aradığı kapasitede bir kişiydi.
Kapı tıklatıldı. Gelen Pepper idi.
''Stajyerimiz sizi bekliyor Bay Stark.''
''İçeri gelebilir.''
Veronica, onunla tanışacağı için heyecanlı bir o kadarda içi buruktu. Onun yerinde olsaydı daha iyi şeyler yapabilirdi fakat kendiyle de yetinmeliydi.
Süper kahramanlar başaramasa bile kendisi zalim dünyaya gününü gösterecekti.
İçeri girdi.
Tony, hala dosyayı inceliyordu.
Veronica, Tony'i görünce titredi. Böyle bir adam olduğunu bilmiyordu bile.
Oldukça yakışıklı ve de karizmatikti. Bu adam nasıl süper kahraman olabilirdi ki?
Tony, gözlerini kıza dikti. Maskesi yüzünde olan kızın mimiklerini anlayamıyordu.
Gözlerinin çok güzel olduğunu düşündü. Ve güldü.
Veronica, adamın neden güldüğünü merak etti. Kendisine mi gülüyordu?
''Neden gülüyorsunuz?''
Tony, ciddileşti.
''Cv'in oldukça başarılı, seninle çok iyi işler başaracağımıza inanıyorum.''
Veronica, adamın cevap vermemesine kızmıştı.
''Neden gülüyorsunuz diye sormuştum?''
''Çünkü, gözlerinin içi parlıyor. Stajyer alımı yaparken gözlerinin içi parlayan ilk kişi sensin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hacker | Tony Stark
FanfictionVeronica, evini kaybettikten sonra Amerikanın eskiden terk edilmiş sokaklarında kendini bulur ve dünyaya barış yaymak adına maceraya atılır.