veronica, monica

1.6K 98 7
                                    

Veronica, beş yaşındayken ailesi ile geçirdiği trafik kazasında kamyonun onlara çarpması ile yangın ortaya çıkar. Ailesi yangında ölürken, Veronica hayatta kalmayı başarır fakat gözlerinden altı felaket derecede yanmış ve düzeltilememiştir. Yıllarca öyle yaşamış, insanların tuhaf bakışlarına maruz kalmıştır fakat bu görüntüyü ortadan kaldırmak adına,27. Yüzyıla gelmeden önce beş yıl boyunca vücudunun sadece gözünden aşağısını kaplayan demirden zırh yapma çalışmalarını sürdürür.

27. Yüzyıla geldiklerinde tamamiyle biter ve vücudunu saran demirden zırhla yaşamaya çalışır.

Aynı zamanda Veronica küçüklükten bu yana bilgisayar ile ilgilidir ve 27. Yüzyıla geldiklerinde kurallara uymayan bir bilgisayar dahisi haline gelir.

Evinden atıldıktan sonra kendini Amerikanın eskiden terk edilmiş sokaklarında bulur.

Bu sokaklarda yaşamını sürdürmeye devam ederken tek amacı sadece dünyaya barışı yaymak olmuştur.

Hükümetinin yapmış olduğu bazı kötü şeyleri görmezden gelemeyip, kendi hükümetine ve insanların hayatına mâl olan tüm devletlere karşı gelmeye başlar fakat başta kadının ne yapmak istediğini anlayamayan Tony Stark onu bulmaya çalışacak ve hükümetine teslim etmek durumunda kalacaktır.

Veronica ise kendisini, çok geçmeden tüm dünyaya Monica adlı takma ad ile duyurur.

Selam! Yeni kurguladığım bu hikayeyle kaşınızdayım! Umarım beğenir ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsınız. :)

hacker | Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin