Cap.6

50 3 2
                                    

HARRY POV.
O plac atat de mult pe fata asta,mi se pare ca a fost ranita prea mult,are un suflet prea bun.Nu merita asta...pur si simplu!!!
*A doua zi*
Vroiam sa îi fac o surpriza inca din prima zi o surpriza!!!Asa ca m.am sculat de dimineata,m.am dus la cea mai apropiata florarie si am cumparat niste trandafiri cu model floral de frunze superb.Am ajuns acasa am scris pe niste balonase in forma de inimiora "Te iubesc,Laura"
Eram atat de nerbadator sa se trezeasca si sa îi vad reactia ei.
Am început sa imi fac griji.....Daca nu îi va place?!
Chiar in cele mai tensionate momente,aud niste pasi care coborau pe scari!!!
L-Harry,tu ai facut asta?
E-Nu ma asteptam sa îti placa asa de mult!!!Spun eu cu emotie in glas.Parca aveam eu mai multa emotie decat ea.
L-Si eu,te iubesc,Harry!!!!
E-Ma bucur ca iti place!!!
L-Parca traiesc o iubire ca in filme!!!
LAURA POV.
Nu ma gandeam niciodata ca voi ajunge sa traiesc o astfel de viața.Adica....eu si faimosul Harry..cine s.ar fi gandit vreodata la asta?!!!
E-Harry,te iubeesc mult!!!!
Atunci niște buze moi si calde se ating de buzele mele,atata calduraa....awww...era atat de sweet!!!
H-Si eu,murmura el printre sarutul dulceag!!!
.......

Scuze ca si acest capitol este scurt dar creteti-ma ca astazi am fost plecata aprope toata ziua.
Asa ca.....îmi cer scuze daca vă deranjeaza dar...cum am mai spus sunt foarte obosita!!!
Va pwwwp!!!!
😘💋😘💋😘💋😘

O iubire ca in filme-Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum