Atat de dulceag incat parca nu se mai termina.
Chiar ca nu se mai termina.Harry m.a luat in brate si m.a dus in dormitor chinuindu-se cu deschizatoarea sutienului.Ajungand in camera s.a pus deasupra mea incepand sa ma sarute,iar apoi conorandu-si buzele moi catre abdomen si plimbandu-si pana de.a lungul piciorului meu...si tot asa....Nu mi.a venit sa cred....eu si Harry Styles sa facem asta....WOW.
*Urmatoarea zi*
Ma trezesc goala cu capul asezat pe umarul musculos al lui Harry.
E-Neatzaa!!!!!
H-Neatzaaa,Laura!!!
Atunci aceleasi buze calduroase ca in seara precedenta se ating de buzele mele reci.
H-Laura...sa stii ca imi pare extrem de rau pentru tine.Eu nu te voi ranii niciodata pentru ca esti o persoana cu un suflet mult prea bun,ca sa fii ranita de atatea persoane care vor doar sa fie cu tine pentru cel mai de pret lucru pe care il porti(Sufletul tau pur)
E-Si tu esti o persoana mult prea buna ca sa.....
H-Stiu!!!!Ca sa nu iti alin suferinta!!!
E-Cam asa ceva.
H-Awww....ce scumpa esti...spune el mangaindu-mi obrazul fin si parul putin ciufulit.
E-Hihihi!!!Ma proatesc eu ca un copilas micut!!!
*Cateva ore mai tarziu*
H-Avem treaba azi la radio!!!!
E-Nu am niciun chef dar...na.....datoria...
H-Haha,bine spus!!!
E-Hahaha!!!!
Doamne....fericirea era usor de observat pe chipul meu luminos.Eram in al noua-lea cer de bucurie pentru ca....na.....Harry Styles....One Direction.....eu....cantareata la radioul lor....WOW!!!!
*La studio*
In fata studioului era chiar Jake.Avea in mana un plic pe care scria numele meu.
E-Jake,ce cauti aici???
J-Laura,eu sunt distrus fara tine.
Atunci intervine Harry!!!
H-Auzi...i.a mai lasa tu vrajelile astea.
J-Dar eu....
H-Nu ti-e de ajuns la cate i.ai facut?!
j-Eu....
H-Niciun "eu"...Vreau si eu sa te intreb asa...omeneste...Tu ai respect?!?!?
J-Ce respect?
H-Ba tu esti batut in cap...sa mor...
................Scuzati daca am greseli de ortografie si daca este prea scurt dar trebuie sa invat si....intelegeti voi cum e cu scoala si....
Oricum va pwwwp si nu uitati de voturi.
😘😘😘😘
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul II
RandomP.S:Daca nu ati citit primul volum,nu cred ca veti intelege ceva. In acest volum Laura isi va indeplinii visul de a fii o vestita cantareata,dar niciodata nu il va uita pe Cameron Dallas,chiar daca îi va intalnii pe baietii din One Direction si pe J...