Cap.8

38 2 1
                                    

Dupa acest schim de replici,am intrat in studioul renovat de curand,unde ma astepta Zayn.
E-Buna,Zayn!!!
Z-Buna,papusic.o!!!!
Harry era putin gelos pe mine si pe Zayn,avand in vedere spusele lui Zayn.
H-Papusa asta a venit aici ca sa cante,nu sa vorbeasca cu tine!!!
Z-Uitasem!!!
Atunci mi.a cedat locul pe scaunul de la microfon si am inceput sa cant (piesa din media) dupa care am citit cateva dintre comentariile de pe facebook cu referinta la piesa si la vocea mea.
Dupa scurta pauza publicitara,Niall a intrat in legatura telefonica cu cativa fani,insa a avut parte si de un fan mai putin obisnuit.
N-Buna ziua,cu cine vorbim?
Fanul-Sunt....Dora,spune femeia nesigura!!!
N-Ok,Dora,ce vrei sa ne spui?
D-Vreau sa va spun ca Laura Marano este talentata la cantat insa eu vreau sa stau la ea acasa,daca nu e de acord o dau in judecata sa fie clar!!!
E-Dora,eu nu te cunosc!!!
D-Sunt o vecina de a ta,si vreau sa facem schimb de case!!!!
E-...
Chiar atunci reteaua telefonica s.a oprit,dupa care Niall a continuat sa vorbeasca cu ceilalti fani mai obisniti.
*In drum spre casa*
Avand acea convorbire telefonica cu Dora,am decis sa merg catre casa parintilor mei,care inca sunt plecati in delegatie.
................

Hey,guys!!!
Ce mai faceti???😘😘😘
Ma scuzati ca nu am mai postat de mult timp,însa am trecut printr-o perioada foarte ocupata si cu greu am reusit sa postez si acest capitol,care chiar daca nu este pe masura asteptarilor voastre,sper sa va placa!!!
Va pwwwwwp❤️❤️❤️

O iubire ca in filme-Volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum