C-Problema este ca........
E-Ssss!!!!!Daca ne iubim nu cred ca mai poate exista nici un fel de problema.
C-Asa eee!!!!!
Atunci ma saruta,soptindu-mi "Te iubesc"la ureche...DUPA 2 ANI
Ei bine relatia mea cu Cameron nu prea a rezistat întrucât Dora a tot insistat asa ca decat sa sufar ca o proasta m.am intors la Harry Styles.Acum relatia noastra a incepun sa nu mai mearga atat de bine.Harry pare mai distant dar...incerc sa ma descurc.Parintii mei au venit in tara pt.nunta.Stiu va veti intreba "Care nunta?!"Nunta despre care s-a zvonit in presa.Adica cea cu Harry Styles.Insa defapt lucrurile nu stau chiar asa,nu este nimic sigur.
H-Lauraaaaa,ghici unde am foost???
E-La studioo...?
H-Eee....NUUU!!!!!!
E-Atunci spune.mi tu!!!!
H-Am facut invitatile pentru nunta!!!!!
E-Whaaaaaaaat???? Tresar eu.
H-Daaa....ai auzit bine....Si trebuie sa te grabesti..nunta e peste 4 zile.
E-M.ai luat ca din oala(cum se spune pe romaneste)
H-Hai grabeste.te...De invitati m.am ocupat eu!!!
E-Ok!!!!
Am sunat-o imediat pe mama si am plecat cu ea sa ne uitam la cateva rochii.*Cu cateva zile inaintea nuntii*
M-Fata mea...sunt asa fericita pentru tine.
E-Si eu,mama!!!!Hai sa facem o ultima poza impreuna...inainte sa devin doamna Styles.
(Am facut poza-cea din media)
Eram atat de fericita,parca zburam😃
IN ZIUA NUNTII
M.am trezit emotionata inca de la primele ore ale diminetii.Nunta era peste cateva ore,iar eu nici macar nu ma trezisem,asa ca m.am grabit si...totul a fost cum am stabilit.
H-Neatza,domnisoara Marano,dar peste cateva ore doamna Styles.Atunci un sarut pe fruntea mea se iveste,facundu-ma sa ma simt in siguranta.
E-Hihi...Asa e...Sunt ultimele ore cand sunt domnisoara si....ma simt si fericita si trista in acelasi timp.
*Peste cateva ore*
Am ajuns la Biserica.
In fata altarului tremuram toata,fiind foarte emotionata.
Dupa ceremonia religioasa,am mers la un restaurant unde era prezent si primarul Londrei.
P-Cetateana Marano Laura,de buna voie si nesilita de nimeni,îl iei de sot pe cetateanul Styles Harry-Edward?
E-DA❤️
P-Cetatene Styles Harry-Edward,de buna voie si nesulit de nimeni o iei de sotie pe cetateana Marano Laura?
Atunci apare Dora.
D-Nuuuuuuuu............Nu o lua de sotie,Harry.....stiu ce vorbesc.....nu o faceeee.....
Atunci Harry se ridica de pe scaun si o strange puternic in brate pe Dora,soptindu-i "Dora,ce ma bucur ca ai venit,altfel faceam o mare greseala.Te iubesc."
Eu am ramas fara cuvinte,la vederea acestor fapte!!!!!!!
E-NUUUUUUU..........De ce mi se intampla mumai miee??????
H-Pentru ca asa meriti!!!!!Striga Harry in timp ce se tinea de brat cu Dora.
SFARSITHey,vreau sa va anunt ca aici se incheie volumele cartii "O iubire ca in filme"
Sper ca v-a placut finalul💛
Va pwwwwwwwp😘😘😘
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul II
RandomP.S:Daca nu ati citit primul volum,nu cred ca veti intelege ceva. In acest volum Laura isi va indeplinii visul de a fii o vestita cantareata,dar niciodata nu il va uita pe Cameron Dallas,chiar daca îi va intalnii pe baietii din One Direction si pe J...