Ah lanet girsin ritim bozuldu!
Katsuki: O piyanoyu doğru çal yoksa gelir götüne sokarım!
Denki: Afedersin bakugou~
Mina: Hey tartışmayın. Bugünlük bukadar yeter bence arkadaşlar, dağılalım. Dikkatli gidin, görüşürüz~
Katsuki: Tamam be.
Denki&jirou: Görüşürüz.
Herkes stüdyodan çıktığında, sadece ikimiz kaldık.
Bugünkü çalışmalarda bitti.
Ah lanet olsun çok yoruldum.Katsuki: Hey yarım piç!
Shoto: Efendim sevgilim?
Katsuki: Şu yeni açılan restoranda gidicek miyiz?
Shoto: Bugün olmaz. Direk eve git sen, benim ufak bir işim var geç olmadan geleceğim.
Katsuki: Tch yine yemek işini bana mı kitliyorsun?!
Shoto: Hayır, sipariş ver benim kartımdan.
Gecikmeden geleceğim bensiz başlama.Sırıtarak kafamı sallayıp onayladım.
Kartını hunharca kullanmaya bayılıyorum.***
Ben bakugou katsuki.
Davulcuyum ve oldukça ünlüyüm.
Todoroki shoto ile bir yıla yakındır sevgiliyiz. Oda gitarist ve benden daha popüler.
Beraber bir grubumuz var.
Tch! Yarım piç kendini birşey sanıyor ki, bana çıkma teklifi ederken okadar zahmete girdi.
Bende yalvarmasının üzerine sonunda kabul ettim.
Onu sevmiyor değilim ama süründürmek hoşuma gidiyor.(Ufak tanıtımımız ile devam edelim :)
***
Eve vardığımda direk duşa girdim. Saatlerce çalıştığımız için ter içinde kalmıştım.
Soğuk bir duş sonrası kurulanıp, üstümü giyerek salona geçtim.
Masayı kurarak dediği gibi shotonun kartından yemek sipariş ettim.Kanepeye geçip telefondan gelen bildirimleri kontrol etmeye başladım. Birçok hayranımızın yaptığı yorumlar, aşk itirafları ve iltifatları okudukça sırıtmaya başladım.
Cidden seviliyoruz ha.
Haberler kısmından gündemdeki olaylara bakınırken, kapının çalması üzerine kalkıp kapıyı açtım.
Yemek geldiği için hızla masaya dizerek, hazır hale getirdim.Nerde kaldı bu?
Telefonu alıp aramaya karar verdim.
/// Yarım piç aranıyor ///
Alo?
Alo? Efendim sevgilim?
Nerdesin yemek geldi gerizekalı?!
Kapıdayım, acar mısın?
/// Arama sona erdi ///
Tch! Ne zahmetli.
Kapıya yönelip açtığımda-
Beklenmedik bir manzara ile karşılaştım.Takım elbise giymiş şekilde beni selamlayan shotoya baktım...
Buda ne?
Shoto: Ne oldu çok mu yakışıklıyım, dondun kaldın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smut-Shot
FanfictionShip ve konular her bölüm değişecek Tek bölüm (shot) olarak yazacağım Çoğu shipi kullanmayı düşünüyorum Başlıklarda shipleri belirteceğim ^^ Anlıyacağınız tamamen smut kitabıdır~