Keikka 29.7. Vantaa, Nummela

456 7 0
                                    

"JÄTKÄT! 10min lavalle menoo!" Niko huutaa. Joelia hermostutti ja hän käveli ympyrää. Kun 10min oli mennyt, Tommi ja Aleksi nousivat ensimmäisenä paikoilleen. Perässä tuli Joonas ja Olli. Joel ja Niko juoksivat lavalle innokkaina. He soittelevat jotain violent pop paskaa. Keikan jälkeen he hengästyneinä juoksivat bäkkärille. "SE OLI VITUN SIISTIÄ!!!" Joonas huusi täysiä. Fanit kiljuivat edelleen. "HOO" Niko huusi kovaan ääneen. Joel joi vettä ja mietti, miten paljon välittää faneistaan. Santeri juoksi poikien luokse ja toi muutamia fanilahjoja, joita oli käynyt keräämässä lavan edestä. Pojat olivat väsyneitä, joten he keräilivät kamojaan ja lähtivät kävelemään viereiseen kauppaan, josta he ostivat snickerssejä ja redbullia. Kauppareissun jälkeen he kävelivät takaisin pakkailemaan. He ajattelivat näyttäytyä faneilleen vielä ennen kuin lähtevät. He kävelivät ohi aidasta josta heidät näkee. Fanit juoksivat kiljuen ja itkien poikien luo. Joel heitti ylävitoset kaikille eturivissä oleville. "Jätkät, näetteks ton?" Niko kysyy ja osoittaa nuorta tyttöä fanien seassa, joka näyttää innokkaalta mutta vähän myös pelokkaalta. Joel ja Joonas nyökkäävät. Pojat lähtivät aidan luota ja fanit lähtivät pois. Vain tämä yksi tyttö, y/n, oli enää siellä.

Y/n näkökulma:
Keikka oli mahtava. En vain tiedä, miksi en juossut heti eturiviin ja olisi saanut läpyä Joelilta. Kaduttaa. Mutta minkäs sille voi kun on ujo.. Olen jo 22-vuotias, mutta en silti uskalla puhua tuntemattomille. Noh, ihan sama. Ei ketään kuitenkaan kiinnosta, mitä teen. Lähdin vain kotiin.

Kertoja:
Y/n oli juuri lähdössä autolleen, mutta kuuli, kun tuttu ääni huusi: "Hei, tyttö! Oota!" Se oli Niko. Koko bändi lähti juoksemaan luoksesi ja jäädyit paikallesi. Pojat olivat aivan lähellä ja sait sanottua: "Mit- Mitä-" ja ilmeesi nauratti Ollia. Niko kertoi, että oli nähnyt instagramissa, kun y/n soitti kitaralla heidän biisejään ja oli hyvin vaikuttunut. "Me tarvittais uus kitaristi, oisitko sä kiinnostunu?" Niko kysyi. Jäädyt ja mietit hetken. "Ei tarvii päättää vielä, mut tuu treeneihin ens viikon tiistaina klo 16, jos sua kiinnostaa" Joonas sanoi melkein heti ja antoi treenikämpän osoitteen. Pojat lähtivät pois y/n:n luota.

Y/n näkökulma:
A-P-U-A! Lempi bändini pyysi minua liittymään mukaan. Ja he olivat vielä nähneet kaikki ne instagram storyt, jotka laitoin viime keikan jälkeen.😱 Pakkohan minun oli suostua! Jos en olisi suostunut, en ikinä olisi saanut toista mahdollisuutta, koska he luulivat ettei minua kiinnosta. Laitoin viestin äidilleni ja parhaalle ystävälleni Katariinalle. He  innostuivat. Ajoin kotiin hienolla Volvollani ja lauloin samalla BlindChannelin biisejä. Kuuntelin myös Måneskinin "Zitti e buoni", mutta en oikein osannut sanoja.😂 Kotona söin ja menin nukkumaan. Olin shokissa, joten en saanut unta. Tajusin, että minähän asun Nummelassa ja niin asuu Aleksikin. Ehkä nään hänet jossain täällä ja voin mennä tuttavallisesti juttelemaan tai vaikka pyytää hänen numeroaan:3. Hänhän on vielä hyvännäköinenkin.😍 Hän on ollut julkkisihastukseni jo yli vuoden. Tai siis siitä asti kun kuulin, että hän tekee yhteislaulun BlindChannelin kanssa. Ja nyt olisimme ehkä samassa yhtyeessä! Sekosin! Mutta nyt täytyi nukkua, koska oli jo sunnuntai ja tiistaihin oli enää kaksi yötä! "Hyvää yötä" sanoin itselleni, koska ketään ei ollut sanomassa sitä minulle. Nukahdin.

494 sanaa:D

Hope you love me /// Alex Mattson x Y/nWhere stories live. Discover now