"Täh?! Onks Aleksi kihlois?!" 4.12. Lahti, Turku

124 3 0
                                    

Aleksin näkökulma:
Olimme autossa jo kahdeksalta aamulla. Olimme matkalla Turkuun. Matka oli melkein kolme tuntia, mutta se ei varsinaisesti haitannut. Tommi istui ratissa, kuten aina. "Biisi toiveita?" Joel huusi kaikille. Kun vastausta ei kuulunut, Joel päätti itse biisin. Hän laittoi ensin Balboan ja jonoon pari muutakin biisiä. Lauloimme kaikki yhdessä. Kuuntelimme myös euroviisu biisejä. Kävimme puolessa välissä syömässä Hesburgerissa. Autossa y/n meni vähän oudoksi. Oletin, että hän on vain väsynyt, joten annoin asian olla. Taisin olla oikeassa, koska hän nukahti melkein heti autoon päästyämme. Joonas katsoi meitä kohti ja sanoi: "Nyt sitte turvat kiinni y/n nukkuu!" Joel vastasi:
"Ok faija" Aloimme vähän nauraa. "Y/n kerto et se ei oikee saanu unta viime yön nii varmasti väsyttää" Joonas sanoi hetken rauhoituttuaan. Eiköhän siinä vaiheessa kaikkia väsyttänyt. Olimme kuitenkin nukkuneet alle viisi tuntia. Kun pääsimme perille hotellille, menimme kaikki hetkeksi nukkumaan. Parin tunnin päästä y/n oli jo valveilla ja hän katsoikin instagramia vieressäni. "Meijän pitää lähtee Aleksi ihan kohta" y/n sanoi vähän väsyneen kuuloisena. "Ai pitää vai?! Paljon kello on?" Aloin heti panikoimaan. "No eeeiku vitsailen vaa" y/n vastasi sarkastisesti ja nauroi. "Kello on puol viis" hän lisäsi vielä. Nousin ylös sängystä, kun kuulin jonkun koputtavan oveen. "Onkoha se taas joku äijä, joka kysyy pannaaks me" sanoin samalla, kun kävelin kohti ovea. Y/n nauroi vastaukseksi. Ovella oli Niko ja Joonas. "Voidaamme tulle tänne, ku meil on tylsää tuol omas huonees?" Niko kysyi yhtä lempeästi kuin aina. Katsoin y/n:ää  vähän kysyvällä ilmeellä ja hän nyökkäsi ja hymyili vähän. "Sisää vaa" sanoin pojille ja he astelivatkin sisään oikein ylpeinä. "Moro" Joonas sanoi y/n:lle. "Moooi" hän vastasi. Niko ei sanonut oikein mitään. "Pidetääks ig livee?" Niko kysyi ihan yhtäkkiä. Katsoimme Porkon kanssa toisiamme ja nyökkäsimme. "Y/n haluutko tulla mukaa vai pysytkö siel?" Joonas kysyi y/n:ltä, kun olimme istahtaneet pöytään ja y/n istui vielä sängyllä. "Voin tulla mukaa, jos haluutte" y/n vastasi yhtä kauniisti ja kiltisti kuin aina. Joonas hymyili melko leveästi.

Y/n näkökulma:
Niko laittoi liven päälle. Istuin tuolilla pöydän ääressä ja muut olivat ympärilläni. Aleksi piti minua kädestä lähes koko ajan. Katsojia alkoi tulla. "Moro ihmiset" Joonas sanoi. "Terve" Aleksi jatkoi. "Kukkuu" Nikokin sanoi vielä. Minä istuin hiljaa paikallani ja hymyilin. Oveen koputettiin. "Kukaha siellä ny on" Aleksi kysyi samalla, kun käveli ovelle. Joel käveli sisään sanoen: "Mä huomasin, et pidätte tääl livee ilman meitä nii tultii tänne." Perässä käveli Olli ja Tommi. Koko bändi oli siis minun ja Aleksin huoneessa pitämässä liveä. "Kuka toi mimmi on?" Aleksi luki kommenteista ja naurahti vähän. "Se on y/n, Aleksin kihlattu" Joonas vastasi ja hymyili päälle lempeästi. Noin puolen minuutin päästä tuli kommentti: "Täh?! Onks Aleksi kihlois?!" samalta käyttäjältä kuin aikaisemmin. Kaikki nauroivat vähän.
"Voiko y/n näyttää sen sormuksen?" Aleksi luki taas ja nappasi vasemman käteni ja näytti siinä olevaa kaunista timanttisormusta. "Siinä, olkaa hyvät" Aleksi sanoi samalla, kun hän piteli kättäni. "Meijän pitää mennä kohta, meil on keikka" Joel muistutti katsoessaan puhelimestaan kelloa. "Joo joo" Aleksi vastasi. Vastailimme vielä muutamaan kysymykseen, kunnes lopetimme liven ja lähdimme kohti LOGOMO-salia. Se oli kävelymatkan päässä, mutta menimme autolla. Matkaan ei mennyt viittäkään minuuttia, koska olimme 700 metrin päässä salista. Perillä teimme kaikki keikkavalmistelut. Pojat olivat sound check:iä vaille valmiita. Joonas viritti vielä kitaraansa ja ihmisiä alkoi tulla sisään. Itse istuin bäkkärin sohvalla ja selasin Instagramia. Aleksi istui vieressäni ja teki jotain puhelimellaan. Ihan yhtäkkiä hän siirtyi lähemmäksi ja laittoi kätensä takaani reidelleni. Hän ei kuitenkaan sanonut mitään, vaan katsoi puhelintaan. Nojasin hänen olkapäähänsä. Siinä oli turvallinen ja hyvä olla. Keikkaan oli enää 20 minuuttia. Juttelimme vielä yhdessä koko bändin ja crewin kanssa. Meillä oli aika hauskaa. Kaikkia taisi vähän jännittää. Aleksi ainakin puristi kättäni niin kuin hän vääntäisi aivan järkyttävää paskaa. Ehkä hän oli ihan paskat housussa, mutta ei halunnut tai uskaltanut näyttää sitä. Olisin halunnut jäädä vielä bäkkärille, vaikka pojat olivatkin menossa jo lavalle, mutta he käytännössä raahasivat minut lavan viereen. Paikka oli lähes täynnä. Ihmisiä tuli sisään vähän poikien aloittamisenkin jälkeen. Keikka oli yhtä huippu kuin aina. Keikan jälkeen menimme oikeastaan melkein suoraan hotellille. Olimme taas minun ja Aleksin huoneessa, koska meidän huoneemme oikealla puolella oli Joonaksen ja Nikon huone ja vasemmalla Joelin ja Ollin. Tommi oli yksin minua ja Aleksia vastapäätä. Emme siis häirinneet ketään, vaikka olimme aika kovaäänisiä. Menimme nukkumaan kahden aikaan. Nyt meillä olisi pidempään aikaa nukkua, mutta poikia taisi jännittää niin, etteivät pystyneet oikein nukkua. Aleksilla ainakin oli vaikeaa saada unta. Nukahdimme Aleksin kanssa kolmen aikaan.

Ääh, oon vähän pettyny, etten oo kirjottanu, koska tää on tosi hauskaa aina:( Mutta olkaas hyvä tässä tälläne aika lyhyt osa🥰

768 sanaa:D

Hope you love me /// Alex Mattson x Y/nDonde viven las historias. Descúbrelo ahora