51

4 2 1
                                    

Śpij i śnij.
Kochaj i żyj.
Tęsknij i płacz.
Śmiej się i baw.

Nie pozwól by ktoś cie ograniczał. Bo zasługujesz by poznać wszystkie cuda świata. Bo sama jesteś jednym z jego cudów. Chodź bycie cudem nie należy do łatwych ty jesteś na tyle silna aby dać radę.Więc gdy jest Ci za trudno nie bój się płaczu, nie bój się próbować, nie bój się kochać nieodpowiednich ludzi, to nie twoja wina że nie każdy jest na tyle mądry aby zdołać odkryć twoją wartość, to nie twoja winna że dałaś miłość komuś, kto nie umiał jej docenić. Żyj chwilą i bądź szczęśliwa, baw się i uśmiechaj. Tańcz w deszczu nawet gdy nie umiesz tańczyć, nie przejmuj się mokrym ubraniem. Po prostu żyj życiem o którym zawsze marzyłaś. Wracaj późno do domu i zjedz lody zamiast zwykłej kolacji. Kup czerwone wino i sama wypij całą butelkę. Włącz radio i śpiewaj skacząc po łóżku. Krzycz kiedy chce Ci się krzyczeć, przeklinaj kiedy chce Ci się przeklinać. Nie myśl że jesteś grosza dlatego że masz uczucia. Nie możesz siedzieć cicho gdy w środku wybuchasz. Nie możesz udawać szczęścia gdy jesteś nieszczęśliwa. Pamiętaj że możesz byś sobą, że możesz być zła, że możesz być smutna, że czasami przytrafi Ci się zły dzień, że czasami nie będziesz mieć siły by wyjść z łóżka. Po prostu pamiętaj ile jesteś warta, pamiętaj że możesz zrobić wszystko, wystarczy tylko się postarać. Musisz w siebie wierzyć. Za każdym razem gdy spojrzysz w lustro, pamiętaj jak wartościowe jest Twoje odbicie, bez względu na słowa innych. Nie każdy jest w stanie latać, ale ty to potrafisz, masz piękne skrzydła i nikt nie jest w stanie ich podciąć. Znasz swoją wartość, więc nikt Ci nie wmówi że jesteś nikim, nikt nie jest w stanie Ci wmówić że jesteś zbyt słaba, że za bardzo się boisz. Bo każdy ma prawo na chwilę słabości, każdy ma prawo do strachu, bo każdy się czegoś boi. To właśnie nasze słabości dodają nam siły, to własnie one sprawiają że jesteśmy sobą. Właśnie one tworzą cudownych ludzi.

Cytaty✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz