♡16♡

1 1 0
                                    

Setelah berjam-jam mereka di pesawat akhirnya sampai juga di lapangan terbang KL...

Setelah mereka sampai di sebuah hotel yang dimiliki oleh aynna...semua pekerja di situ tunduk hormat kepada mereka kerana pemilik hotel tidur hotel sendiri hehehehh....

"kita tempah 4 bilik je lah"kata Daniel

"kenapa 4 bilik kami je bertiga nak letak mane"tanya arynna

"okay macam ni....Arynna sama bilik dengan Kelvin...Aynna sama bilik dengan Azlan....Aynnie pulak sama bilik dengan Laydan...Aku,Randdy dengan Rayno kongsi bilik"terang Daniel...

"kami semua setuju"kata 5 jejaka itu...ehh maksud aku Laydan,Kelvin,Azlan,Randdy dengan Rayno...

"memanglah korang setuju sebab gatal"perli aynnie...

"dah dah janganlah gaduh hotel ni bukan rumah aku nak tempah bilik jap"kata daniel

"suka hati akulah pemilik hotel ni aku"kata aynna

"yelah lupa pulak hahahahah"kata Randdy sambil ketawa...

Setelah beberapa minit daniel kembali lagi bersama kunci bilik VIP...

"nah ni kunci bilik kau dengan Kelvin,ni kunci kau dengan Azlan,ni pulak kunci kau dengan laydan dan ni kunci bilik aku dengan korang berdua.."kata daniel sambil membagikan kunci bilik masing masing...

"dahlah aku nak tido,bye jumpa pagi esok"kata aynnie berlalu pergi dan laydan hanya mengikutnya dari belakang dan sesampainya di hadapan bilik aynnie terus pintu dan terus melemparkan diri di atas katil...laydan melangkah ke arah aynnie dari baring di sebelah aynnie. Tangan lalu memeluk pinggang aynnie tapi aynnie hanya membiarkan kerana letih...laydan mengembamkan wajah ke leher aynnie...tapi selepas itu dia mengankat wajahnya dan memandang aynnie...

"kenapa awak pandang saya"tanya aynnie kepada laydan...

"busuklah,pergi mandi dulu"arah laydan

Aynnie terus masuk ke bilik ke bilik mandi untuk membersihkan dirinya...

Selesai aynnie membersihkan dirinya...dia terus melemparkan diri ke atas katil,laydan di situ pun dah terangkat sedikit kerana aynnie melemparkan diri ke katil...

Laydan menutup telefonnya dan merangkak ke arah aynnie baring di hujung katil...Laydan terus menarik aynnie ke atas untuk baring dengan betul dan laydan memeluk pinggang milik aynnie dan mengebamkan wajah ke leher milik aynnie...

"wanginya sayang saya ni"kata laydan...

"ehh tak sah lagi okay"marah aynnie

"apa salahnya"lawan laydan

"dahlah saya nak tido jangan kacau"kata aynnie sambil memegang tangan laydan untuk melepaskan pinggangnya namun laydan mengeratkan lagi pelukan dan aynnie pun terpaksa tidur dalam pinggangnya dipeluk laydan...

  

Pada keesokkan paginya laydan bangun dari tidurnya dan melihat aynnie yang masih tidur nyenyak tapi dia tahu aynnie berpura pura tidur dan dia mengeratkan lagi pelukkan..aynnie pun menjerit kerana pinggangnya sakit sebab laydan peluk erat sangat...

"awww...sakitlah,kau ni dah buang terbiat ke nak peluk erat sangat kalau nak peluk janganlah erat sangat."marah aynnie

"dahlah saya nak mandi"kata laydan dan membuat muka merajuk..

"aik!! Merajuk pula ke...ni laydan ke arwah laydan ni"perli aynnie..

Setelah mendengar kata kata aynnie,laydan terus patah balik dan berjalan ke arah dan menatap mata aynnie...

"kalau aku cakap aku merajuk kau nak pujuk,takkan jadi tak payah tanya"kata laydan dengan suara yang ditegaskan sedikit....tapi niat untuk mengusik gadis itu....

"kalau aku cakap aku nak pujuk kau apa kau jawab"kata aynnie mula meninggikan suara

Laydan tersenyum lebar dan mencium bibir aynnie sekilas dan melangkah ke bilik mandi...aynnie dari tadi tersenyum lebar...lepaskan laydan keluar dari bilik mandi pun tak nampak...

"Aik!! Kenapa senyum senyum sampai ke telinga ni"tanya laydan...

aynnie yang sedar dari mengelamun tadi terus berpaling ke arah laydan yang tidak berbaju lagi....

"kenapa tak pakai baju lagi ni...pergi pakai sekarang"arah aynnie lalu menutup matanya dengan kedua dua tangan...laydan tersenyum melihat gelagat aynnie dan terus ke almari baju...

Tanpa mereka sadari sudah seminggu mereka bercuti dan akhirnya pulang jugak mereka ke Korea...setelah mereka selesai mengemas baju,mereka terus bergerak ke lapangan terbang...

Setelah sampai di lapangan terbang mereka melihat aynna yang menepuk dahinya sendiri..

"kau ni dah kenapa hah"tanya aynnie...

"aku lupa nak jumpa Imanlah"jawab aynna

"seminggu dekat hotel sekarang baru ingat"perli aynnie..

"alah aku lupalah"jawab aynna

"jap jap jap Iman mane pulak ni"tanya azlan kepada aynna

"Iman yang uruskan hotel aynna tu"jawab arynna

"ouh gitu ya"balas azlan dengan bahasa indonesia..

"nantilah kau call dia"kata aynnie...aynna tidak menjawab dan hanya menganguk sahaja...

Di kapal terbang mereka semua duduk seperti mula mereka sampai di Malaysia....

"awak tidurlah tu dah menguwap tu"kata laydan setelah melihat aynnie menguwap...

"hmm"jawab aynnie

Tanpa menjawab apa apa laydan terus meletakkan kepala aynnie di bahunya dan memeluk pinggang ramping milik aynnie...

Selepas aynnie tertidur laydan menghadiahkan satu ciuman di dahi aynnie....

Setelah hampir sampai  di korea laydan melihat aynnie yang masih tidur nyenyak dan ingin membangunkannya...

"Sayang bangun dah nak sampai ni"kata laydan lembut gitu...aynnie tidak menjawab dan menggeliat sedikit...

"Sayang oii sayang"panggil laydan lagi...

"hmm apa dia hah aku nak tidolah jangan kacau ishh dia ni kacaulah tadi dia yang suruh tido tapi kacau pulak..."bebel aynnie..

"okay nanti saya tak kejutkan sayang. Biar sayang tinggal kat sini saya tak nak kejutkan sayang byee selamat tinggal"kata laydan mengusik aynnie..

Dengan pantas aynnie membuka mata dan berdiri tapi dia melihat aynna,arynna,Azlan,kelvin,daniel,Rayno dan Randdy masih di situ dan berpaling ke arah laydan yang sedang ketawa kerana mengusiknya tadi dan aynnie memandang laydan tajam...

"kau ketawa kau mati"marah aynnie

"tahu pun takut kena tinggal ingat sayang tak takut kena tinggal tadi"kata laydan selesai reda ketawanya...aynna dan arynna menggelengkan kepala manakala 5 orang jejaka itu sudah tersenyum melihat karenah laydan dan Aynnie....

Setelah bertengkar dengan laydan aynnie duduk kembali...

"marah ke ala sorrylah sayang"pujuk laydan sambil mahu memegang tangan aynnie tapi dengan pantas aynnie menepis....Laydan pun putus asa dan berpaling ke arah lain...

"merajuk ke tu"kata aynnie dalam hati...

Setelah sampai di korea mereka melangkah keluar dari lapangan terbang...laydan mempercepatkan langkah dan masuk ke dalam kereta yang sampai di lapangan terbang...di dalam kereta tu ada driver yang datang untuk mengambil mereka....Aynnie pun masuk ke dalam kereta dan kereta itu mula berjalan menuju ke rumah......

The Dark Rose MafiaWhere stories live. Discover now