Selepas 30 minit aynnie beremdam dalam bilik mandi tu dia pun keluar dan menyidai tuala di tempat menyidai tuala lalu baring di sebelah laydan.
"buat apa"tanya aynnie.
"baringlah takkan tak nampak"jawab laydan.
"awak dah sembuh demam ke"tanya aynnie lagi.
"dah"jawab laydan.
"kenapa awak merajuk"tanya aynnie.
"takdelah"jawab laydan.
"ala janganlah merajuk sa~sa~yang"pujuk aynnie tetapi gugup.
"tak merajuk pun"kata laydan.
"kenapa ni"tanya aynnie.
"kalau saya manja,awak marah kalau merajuk pun marah jugak"jawab laydan.
"okay manjalah"kata aynnie.
"betul ni"tanya laydan.
"betul, saya tak nak tengok awak merajuk nanti hati saya pulak sakit"jawab aynnie dan dengan pantas laydan memeluk aynnie dan mengembamkan wajahnya ke leher milik aynnie.
"sayang"panggil laydan.
"hmm"jawab aynnie
"nak tium"kata laydan dan membuat suara macam budak kecik.
"boleh tapi jangan lama nanti habis nafas saya awak ambik, kalau awak ambik nafas saya macam mana saya nak hidup"kata aynnie.
"janji tak ambik nafas dah"kata laydan sambil menunjukkan tangan "🤚" kepada aynnie.
Dan laydan pun mencium aynnie,aynnie pun membalas ciuman.
Selepas beberapa minit mereka berciuman laydan pun meleraikan ciuman lalu baring tetapi laydan menarik aynnie sehingga aynnie berbaring di dada laydan.
"apa ni main tarik tarik"kata aynnie yang mahu mengankat kepala tetapi laydan menahan kepala aynnie dengan tangan.
"apa ni"kata aynnie lagi dan memukul perut laydan dengan kuat dan laydan mengaduh kesakitan.
"auww,apa pukul pukul ni sayang"tanya laydan sebelum melepaskan kepala dan mengusap ngusap perutnya sakit kerana pukulan aynnie.
"sebab tulah lepas"kata aynnie sambil membetulkan rambutnya.
"nak manja pun takleh merajuklah titew"kata laydan buat buat merajuk.
"merajuklah sangat,dh jom tido esok saya kerja pulak"kata aynnie sambil menarik tangan laydan yang sudah elok tersilang di dada.
"taknak"kata laydan menarik tanganya kembali.
"taknak sudah,merajuklah sampai esok jangan tido dan jangan peluk saya malam ni dan tido luar kalau taknak tido sekarang"kata aynnie sebelum memejamkan mata.
Tanpa berkata apa apa laydan terus menarik pinggang aynnie supaya masuk dalam pelukannya.
"la ingat nak merajuk sampai esok dan taknak tido dengan titew"kata aynnie setelah mengankat wajahnya.
"nak peluk sayang sampai esok boleh"tanya laydan.
"takleh belum kawin lagi,kalau dah kawin suka hati awaklah nak peluk ke cium ke."jawab aynnie.
"ala bolehla,please sayang atau kita kawin bulan depan nak"cadang laydan tapi dengan sepantas kilat aynnie mengeleng kepala.
"kenapa pulak menggeleng"tanya laydan.
"belum ready nak ada anak"jawab aynnie.
"eee,kuningnye otak sayang ni nak geletik ke"kata laydan sambil tangan diangkat ke atas dan menunjuk tangan "👆" kepada aynnie.
"taknak jangan geletik eh"kata aynnie sambil menolak dada laydan supaya jauh darinya kerana tidak mahu digeletak oleh laydan.
"taknak,nak geletik juga"kata laydan dan mendekatkan dirinya dengan aynnie.
Laydan dekat sedekat dengan aynnie dan tanpa disedari aynnie sudah pun melekat di kepala katil dan laydan mendekatkan wajahnya di wajah aynnie lalu menggeletik aynnie.
"aaa janganlah geletik laydan"kata aynnie sambil menggeliat kerana digeletik laydan.laydan hanya menghiraukan dan menggeletik aynnie.
Setelah aynnie letih kerana digeletik oleh laydan dia pun baring di atas katil dan mengambil nafasnya.laydan mendekati aynnie dan sekarang laydan berapa diatas aynnie.laydan dekat sedekat dengan aynnie dan aynnie pun sedar lalu menahan dada laydan.
"jangan tak buat macam macam eh"kata aynnie sambil memberi amaran kepada laydan.
Laydan menghiraukan kata kata aynnie dan mendekatkan wajah ke wajah aynnie dan sekali lagi aynnie ingin menolak namun hampa laydan lebih kuat dari diri.
"tepilah saya nak tido esok saya kerja"kata aynnie.
Laydan menjauhkan wajahnya dari wajah aynnie dan pergi ke atas katil lalu menarik pergelangan tangan aynnie supaya baring dalam dakapannya.
Laydan memeluk pinggang milik aynnie dan mereka tertidur.Keesokkan paginya laydan bangun melihat aynnie yang masih tidur.selepas itu laydan menggeliat kecil dan membuka luas matanya dan mengalih pandangan kearah aynnie.
"sayang bangun sayang tak g kerja ke"kata laydan dengan aynnie dan menggoyang goyang kan badan aynnie.
"hmm,uhuk uhuk uhuk uhuk"kata aynnie yang masih mamai dan lalu berbatuk.
"kenapa batuk ni sayang"tanya laydan.
"takdelah memang selalu batuk pun"jawab aynnie yang masih dalam keadaan mamai dan menggeliat kecil.
"sayang jangan tipu eh,saya tak pernah dengar sayang batuk,meh sini dani tu"kata laydan lalu menyentuh dani aynnie.
"takde apa apalah"kata aynnie.
"dahi sayang panas ni ayang lebih baik jangan g kerja eh,jom g hospital"kata laydan dan menarik tangan aynnie tapi aynnie menahan lalu menggelengkan kepala menandakan "taknak" dan itu membuat laydan mengeluh kecil.
"kalau ayang taknak nanti saya call rizkylah"kata laydan.
"belum kawin dah ber-ayang sayang eee gelinya aku"kata author lalu menjeling laydan dan aynnie.
"kau diam,GF aku tengah sakit pun nak membebel macam burung murai"kata laydan.
"eh sedar sikit eh,aynnie tu aku kau tahu tak,aynnie dengan aku tu orang yang sama cuma tukar nama je okay"kata author kepada laydan.
"boleh diam tak,aku tengah sakit pun nak gaduh dah macam anjing dengan kucing aku tengok korang berdua ni"tegur aynnie kepada mereka berdua dari terus bergaduh di hadapannya.
"okay okay okay,aku sambung balik cerita ni"kata author dan mula menyambung cerita ini kembali.
Laydan mengambil phone aynnie yang berada di meja sisi katil dan mencari nombor Dr.Rizky lalu menelefon rizky untuk datang ke rumah mereka.
Tut tut tut
"ha hello yein,kenapa sakit ke"tanya rizky selepas panggilan dijawab.
"hello,yein sakit ky boleh kau datang sini tak dia demam"jawab laydan.
"apaaaaaaaaa yein demam, macam mana dia boleh demam"tanya rizky.
"kau jangan banyak tanyalah nanti aku jawab kau datang sini dulu"kata laydan lalu mematikan panggilan.
(ni aku skip sebab malas nak tulis panjang panjang nanti lebam pulak tangan aku ni korang nak bawak aku g hospital ke.yang ni aku skip part rizky sampai rumah aynnie.)
Selepas Rizky sampai di hadapan rumah aynnie dia memarking keretanya setelah pintu pagar dibuka oleh anak buah aynnie yang menjaga pintu pagar.Rizky keluar dari kereta dan mengetuk pintu.
YOU ARE READING
The Dark Rose Mafia
ActionEee arynna ni nasib aku sayang kau kalau tk dh lama aku tembak biar pecah kepala kau tu- Aynnie Quinn dan Aynna Quinn Nak try tembak aku? Jomlah tapi akan ada salah seorang yang pergi masuk neraka dulu nanti _ Arynna Quinn The Dark Rose ni kumpulan...