♡21♡

2 1 0
                                    

Setelah aynnie sampai di hadapan bilik laydan dia mengetuk pintu tiga kali.

Tuk!!

Tuk!!

Tuk!!

"masuklah"jawab laydan dari dalam bilik.

Aynnie masuk dan melangkah ke arah laydan dan duduk di tapi laydan.

"kenapa muka masam je ni"tanya aynnie.

"takdelah"jawab laydan dan memaling muka ke arah lain.

"pandang sini,laydan"kata aynnie tapi laydan tidak memaling muka.

"laydan kenapa merajuk ke dengan saya."tanya aynnie sambil meneka.

"mana ada"jawab laydan.

"habis tu kenapa tak pandang saya"tanya aynnie dan baru laydan memaling muka terhadap aynnie yang sedang duduk di tepinya.

"sayang~"panggil laydan.

"hmm"jawab aynnie.

"sayang"panggil laydan lagi.

"apa laydan"jawab aynnie lembut gitu"

"nak tium"kata laydan sambil buat suara comel dan menunjuk bibir aynnie(comellah..sikit tapi jeon jungkook bts comel lagi muahhahahahahah)

"jahatlah author ni"kata laydan.

"betullah kau tak comel,comel lagi jungkook"balas author kepada laydan.

"sampai bila nak gaduh ni"tegur aynnie.

"menyebuklah kau ni aynnie,ehhh lupa pulak kau tu aku cuma tukar nama je hihihihihih"kata author sebelum ketawa.

"ketawa mengalahkan pontianak"kata laydan.

"sibuk apa hal"kata aynnie dan author serentak.

"eleh aku tahu lah koramg tu orang yang sama tapi jangan sampai cakap pun sama jugak"kata laydan sambil menjulingkan bebola matanya keatas.

"pĕn h̄m̂āy (janda)"kata author kepada aynnie.

"aku bukan jandalah sial"jawab aynnie.

"kau pergilah,sambung balik cerita aku"kata aynnie sambil menghalau author.

"iyala"jawab author pasrah.

Selepas author balik,aynnie duduk di tepi laydan lagi.

"laydan aku marah ke"tanya aynnie.

"tak"jawab laudan rengkas.

"ala janganlah marah,tadi kata nak tium sangat.ha tiumlah sebelum saya tukar pikiran"kata aynnie dan dengan pantas laydan menarik leher aynnie dan menyambar bibir aynnie dan aynnue pun menbalas.

"stop,saya dah takde nafas dh.semua awak ambik"kata aynnie setelah menolak dada laydan dari terus menciumnya kerana laydan dh ambik nafas dia.

"ala saya tak puas lagilah"rengek laydan.

"nantilah kat rumah awak sambung okay,saya nak g bunuh dua jantan lahanat kat luar tu okay"kata aynnie sebelum mencium kedua dua pipi laydan dan jelas laydan terkejut dengan tindakan aynnie lalu tersenyum sendiri.

Setelah aynnie keluar,dia melihat noel dengan andrew sudah lemah kerana dibelasah teruk oleh arynna.aynnie melangkah di arah noel dengan andrew dan berdiri dihadapan mereka berdua.

"yenz kepada kau tembak aku punya"tanya aynnie kepada arynna selepas melihat seluar di celah kekangkang mereka berdua berdarah.

"mana ada aku tembak kau punya"jawab arynna.

The Dark Rose MafiaWhere stories live. Discover now