Setelah sampai di rumah mereka semua masuk ke bilik masing masing kecuali Arynna,kelvin,azlan,aynna,aynnie dan laydan...kelvin masuk bilik arynna,azlan masuk bilik aynna manakala laydan masuk bilik aynnie...
"korang kenapa ikut kami"tanya aynna
"nak masuk biliklah tak kan g markas balik"jawab azlan selamba...
"masuk bilik korang sekarang"arah aynnie tegas...
"Aynnieeee"kata kelvin sambil menunjukkan isyarat mata kepada aynnie
"haih...okay laydan awak masuklah dulu mandi sekarang"arah aynnie
Tanpa berkata laydan terus masuk ke bilik dan melangkah ke bilik mandi...
"tapi vin ngan lan tak boleh masuk bilik yean dan yenz"kata aynnie
"tak kira nak masuk jugak"kata kelvin dengan azlan yang terus masuk ke bilik dan menarik tangan arynna dan aynna masuk ke bilik diorang...
"Eee korang ni kalau bukan boyfriend kakak aku dan lama aku bunuh"kata aynnie terus masuk ke bilik...
Setelah laydan membuka pintu bilik mandi aynnie ingin masuk ke bilik mandi namun sempat dihalang oleh laydan...
"apa ni aku nak masuklah,dah bau aku ni ada lagi bau darah senario ehhh mario tu tadi bau lagi badan aku..."marah aynnie
"nak tau bau siapa"tanya laydan kepada aynnie dan pantas ni menganguk kepala...
"bau leha yang tak mandi sepuluh tahun"kata laydan selamba
"Aik!! Macam mane kau tahu bau leha jangan jangan-.."kata aynnie dan sengaja tidak menyambung ayatnya...
"jangan nak fikir macam macam ehh...cium kang baru tau"ugut laydan
"ciumlah kalau berani"cabar aynnie dan terus masuk ke dalam bilik mandi dan pintu itu dikunci...
Setelah mengunci pintu aynnie melepaskan nafas lega kemudian dia mendengar suara laydan yang menjerit di hadapan pintu bilik mandi
"jaga kau aku cium kau bila kau dah keluar dari bilik mandi tu"jerit laydan
"tak payah jaga aku,aku dah besar lagipun kalau aku kecik lagi mak aku yang jaga bukan kau,kau masa tu tak wujud lagilah"jerit aynnie....
"nanti kau aku cium sampai bibir kau lebam"ugut laydan lagi
Aynnie hanya menghiraukan dan terus mandi...
Setelah aynnie selesai mandi dia membuka pintu sedikit dan mengeluarkan kepala dan tiba tiba dia melihat laydan yang sedang bersandar di daun pintu...selepas melihat laydan aynnie dengan pantas menutup pintu tapi laydan menghalang dan menarik aynnie keluar dari bilik mandi...
"Aaaa...Dâai bpròht (Tolong)"jerit aynnie
"awak cakap bahasa apa ni"tanya laydan hairan
"bahasa Thai lah tak kan tak tahu"jawab aynnie
"bila awak tahu bahasa Thailand saya tak pernah tahu pun"tanya laydan
"sebab saya tak pernah guna bahasa tu lagipun kalau saya guna korang tak faham pun"jawab aynnie..
"Oo.."kata laydan
"dahlah aku nak tido...penat siot"kata aynnie dan melangkah ke katil dan baring...
"hmm saya pun nak tido jugak"kata laydan terus baring di sebelah aynnie dan memeluk pinggang aynnie...
Setelah laydan bangun dari tidur dia melihat aynnie yang menatapnya sejak dia tidur...
YOU ARE READING
The Dark Rose Mafia
ActionEee arynna ni nasib aku sayang kau kalau tk dh lama aku tembak biar pecah kepala kau tu- Aynnie Quinn dan Aynna Quinn Nak try tembak aku? Jomlah tapi akan ada salah seorang yang pergi masuk neraka dulu nanti _ Arynna Quinn The Dark Rose ni kumpulan...