Intru în casă și încerc să alerg către camera mea.
Mama:Hey,cum a fost la noua școală?Ce ai pățit la picior?
Eu:Dacă nu ți-ai păsat de mine 17 ani,de ce îți pasă acum?
Mama:Îți place când te ignor?
Eu:Deci o faci intenționat pentru că ști ca nu îmi place?
Mama:Nu îmi mai răspunde cu o întrebare
Eu:Poate câteodată îmi place că mă ignori.Măcar atunci nu trebuie să îți mai ascult scuzele
Nu mai spune nimic și începe să mă ignore.
Eu:Da..am înțeles...ești ca de fiecare dată...nu știu de ce câteodată mă gândesc că o să te schimbi...
Mă duc către camera mea și închid ușa,însă fără să o trântesc.Mă uit la ceas și văd că este 15:30.Îmi iau o foaie și mă apuc să desenez.Toată lumea spune că desenele mele sunt ciudate,că nu le înțeleg. Eu doar încerc să îmi pun sentimentele pe acea hârtie.
Termin desenul și mă uit din nou la ceas.E 17:39.
Eu:Nu am mâncat nimic toată ziua...eh..oricum nu prea îmi este foame..
Totuși mă duc ușor la bucătărie și mă uit ce este pe acolo.Îmi iau un măr și mă ducînapoi în cameră.Acolo,îmi scot cărțile din ghiozdan și mă uit dacă am teme. Am doar câteva.Îmi scot pixul verde-galben din penar și vreau să mă apuc să scriu,dar telefonul meu vibrează.
Cineva:Bună,cum mai este piciorul?
Eu:Cine ești?
Cineva:Nu ști?
Eu:...
Cineva:Sunt Theodor.
Eu:A...am înțeles..
Theo:Și,ce faci,ești bine?
Eu:De unde ai numărul meu?
Theo:Nu cred că asta este important
Eu:Oricum,sunt bine!Fac teme și trebuie să plec
Theo:Ok,vorbim mâine la școală
Eu:Da..normal...
Termin temele şi mă duc până la baie,unde mă spăl pe dinți și față,iar apoi mă duc la bucătărie și îmi iau un pahar cu apă.Vreau să mă duc în cameră,dar mă împiedic de scaun scap paharul și se sparge,iar eu,pic în continuare în față,pe cioburi. Mă duc să iau o mătură,dar văd că am niște zgârieturi care sângerau.Îmi iau un șervețel și îmi bandajez mână.Strâng cioburile,dar păstrez unul,și mă întorc în cameră.Știu,sunt ciudată,dar adun tot felul de chestii și le pun într-o cutie.Acolo este practic toată viața mea.Am de la fire de ale mele de păr,până la sticluțe cu apă de mare,nisip și scoici și petale de flori care îmi stârnesc amintiri. Am uitat să menționez. Am tăiat o mică bucată din materialul cu care am fost bandajată la școală și l-am pus în acea cutie.Mă pun în pat,și adorm imediat,intrând în altă lume.