joel sunny - sweater weather
seungmin'i düşüncelerinden uyandıran kapının sesi oldu.
birisi zile ardı ardına basıp duruyordu. gitmek de bilmiyordu. duymazdan gelmek ve aklında binbir düşünce ile merdivenin basamaklarını izlemek istiyordu ancak kapıyı çalan kişi her kimse, bu sefer de biricik sevgilisinin adını seslenmeye başlamıştı.
"orada mısınız efendim?" dedi kapıdaki ses. "sizi bu sabah göremedim,"
seungmin ayağa kalktı, ben de göremedim, dedi içinden. ben de bu sabah göremedim, görsem ne güzel olurdu.
merdiveni indi, indi, indi.
kapıdaki adam gidecekken seungmin kapıyı araladı.
"ah!" dedi adam, seungmin'i görür görmez. "biliyorum sizi, hanımefendinin aşığısınız."
öyle.
"hanımefendiyi göremedim birkaç gündür," dedi adam, "sabahları işe giderken uğrayıp kapıdaki kedileri besliyordu. zavallılar hanımefendiyi beklediler ancak gelmeyince ben besledim."
başını salladı seungmin.
"o," diyerek sözüne başladı seungmin. boğazındaki yumruyu atamıyordu bir türlü. aslına bakarsanız, seungmin konuşmak dahi istemiyordu. arkasını dönüp gitmek, kapıyı bile kapamadan gitmek istiyordu. uzunca bir yolu yürümek istiyordu. uzunca bir yolu yürüyüp kendini soğuk sulara bırakmak istiyordu.
"o, gitti."
"ah!" dedi adam. "geri gelmeyecek mi?"
"çok isterdim," dedi seungmin. "inanın her şeyden çok isterdim geri gelmesini ama gelemez."
"neden ki?" dedi adam. meraklı bir adamdı belliki, seungmin normal zamanda olsa sabırla konuşurdu adamla ama hiç de normal bir zamanda değillerdi. "yurtdışına mı gitti?"
"hayır," dedi seungmin. "öldü."
seungmin kapıyı kapadı sonra. adamın şaşkınlık dolu suratını görmek istemiyordu çünkü kendisini hatırlatıyordu ona. seungmin nasıl da almıştı bu hayatını yakıp yıkan haberi. o sabaha kurduğu alarmla değil de bir telefonla başlamıştı. neydi adamın söyledikleri sahi? sevgilinizin cenazesini almaya gelin.
ah, daha bir önceki gece iyi geceler dilemişti sevgilisine. ne olmuştu birden?
kalp krizi, demişti hastanedeki doktor. seungmin öylece beyaz duvarları izlerken söylemişti.
seungmin yere oturdu ansızın. etrafına bakındı.
geri gelmesini her şeyden çok isterdi ama artık gelemezdi.
kaybolur bazen güzelin bütün güzelliği,
kader yüzünden ya da doğanın bitmeyen seyrinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen şimdi bir bulutsun | kim seungmin
Fanfickim seungmin'in çok sevdiği kız arkadaşı bir gece ansızın ölür. angst.