Herkese Merhaba,
Benim adım Zeynep. 21 yaşındayım. Annem ve babam ile İstanbul'da yaşıyorum. Ve ani bir karar ile DÜNYA TURUNA çıkmaya karar verdim! Bu benim için muhteşem bir karar yaklaşık 6 yıldır yüklü bir miktar para biriktirdim. Ve param dünya turuna çıkmama hayli bir yetiyor. Gerçekten çok mutluyum. Bunu ilk annem ve babama diyince bu işe sıcak bakmadıkları söylemişlerdi ama şimdi fikirlerini değiştirdiler. Bir sürü ülke ve bir sürü şehir gezeceğim. Bir kaç yıldır gitmek istediğim ülkelerin dilleri için eğitim alıyorum ve o eğitimin bana yeteceğini düşünüyorum. Şuan saat 23.00 artık yatmam gerekiyor. Yarın valizlerimi hazırlarken yazarım.HOŞÇAKALIN !
👉🏻Takip etmeyi, yorum yapmayı ve de oy vermeyi unutmayın 🙂
Hello to everyone,
My name is Zeynep. I am 21 years old. I live in Istanbul with my mother and father. And with a sudden decision, I decided to go on a WORLD TOUR! This is a great decision for me. I have saved a lot of money for about 6 years. And my money is quite enough for me to go on a world tour. I am really happy. When I first said this to my mom and dad, they said they didn't like this job, but now they've changed their minds. I will travel to many countries and many cities. I have been training for the languages of the countries I want to go to for a few years and I think that education will be enough for me. Right now I have to go to bed at 23:00. I'll write it tomorrow while I'm packing my suitcases.GOODBYE !
👉🏻Don't forget to follow, comment and vote 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA TURU - WORLD TOUR
Non-FictionZeynep'in yaptığı Dünya Turunda başından geçen eğlenceli ve muhteşem bir macera. ENGLISH Zeynep's fun and surprising adventures on World Tour.