3. BÖLÜM:FARANSA'YA YOLCULUK!/JOURNEY TO FRANCE/VOYAGE EN FRANCE

60 33 0
                                    

Herkese Merhaba,

Şuan saat gece 02.00 2 saat sonra uçağım kalkacak. Çok heyecanlıyım. Hemen kalktım tuvalete gittim. Elimi ve yüzümü yıkadım. Ve giyinmeye başladım. Fransa'da hava şuan 28 derece ve gittikçe yükselicek. O nedenle kısa kollu tişört ve mavi bir pantolon giydim.

 O nedenle kısa kollu tişört ve mavi bir pantolon giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve hemen mutfağa geçtim. Kendime bir tost yaptım ve yedim. Mutfaktan gelen seslere annem ve babam uyanmıştı. Salonda 20 dakika oturdum ve kalktım. Annem ve babam ile vedalaştım ve evden çıktım. Araba bindim ve havaalanına doğru yol aldım. Saat 03.15 idi. Arabamı bir yere park ettim. Valizlerimi alıp havalimanına giriş yaptım. Tam 30 dakika oturduktan sonra anons yapıldı ve uçağa bindim. Yolculuğum 3 saat 50 dakika sürücekti. Yani saat 07.50 gibi Fransa'da olacaktım. 3 saat 50 dakika sonra yazarım canlar.

Hoşçakalınnnnnnn !

👉🏻Yorum yapmayı, takip etmeyi ve de oy vermeyi unutmayın 😊

ENGLISH

Hello to everyone, Now it's 02:00 am and my plane will take off in 2 hours. I'm so excited. I just got up and went to the toilet. I washed my hand and face. And I started getting dressed. It's 28 degrees in France right now and it's going to get higher and higher. So I wore a short sleeved t-shirt and blue pants.

And I went straight to the kitchen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

And I went straight to the kitchen. I made myself a toast and ate it. Mom and Dad woke up to the sounds coming from the kitchen. I sat in the living room for 20 minutes and got up. I said goodbye to my mom and dad and left the house. I got in the car and drove to the airport. It was 03:15. I parked my car somewhere. I took my luggage and entered the airport. After sitting for exactly 30 minutes, the announcement was made and I got on the plane. My journey would take 3 hours and 50 minutes. So I would be in France at around 07.50. I'll write in 3 hours and 50 minutes, dears.

Goodbyennnnnn !

👉🏻Don't forget to comment, follow and vote 😊

Bonjour à tous, Il est maintenant 02h00 et mon avion décollera dans 2 heures. Je suis vraiment enthousiaste. Je viens de me lever et d'aller aux toilettes. Je me suis lavé les mains et le visage. Et j'ai commencé à m'habiller. Il fait 28 degrés en France en ce moment et ça va monter de plus en plus haut. Je portais donc un t-shirt à manches courtes et un pantalon bleu.


Et je suis allé directement à la cuisine. Je me suis fait un toast et je l'ai mangé. Maman et papa se sont réveillés aux sons provenant de la cuisine. Je me suis assis dans le salon pendant 20 minutes et je me suis levé. J'ai dit au revoir à ma mère et à mon père et j'ai quitté la maison. Je suis monté dans la voiture et je me suis rendu à l'aéroport. Il était 03h15. J'ai garé ma voiture quelque part. J'ai pris mes bagages et suis entré dans l'aéroport. Après avoir été assis pendant exactement 30 minutes, l'annonce a été faite et je suis monté dans l'avion. Mon trajet aurait duré 3 heures et 50 minutes. Je serais donc en France vers 07h50. J'écrirai dans 3 heures et 50 minutes, mes chers.

Au revoir!

N'oubliez pas de commenter, suivre et voter

DÜNYA TURU - WORLD TOURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin