Herkese Selam,
Şuan saat sabah 09.00 her zamanki gibi alarmım ile kalktım. Tuvalete gittim, elimi yüzümü yıkadım ve giyinmeye başladım.
Beyaz crop,kot şort,beyaz spor ayakkabım,gözlüğümü ve şapkamı giydim.Ve bavullarımı da alıp otelden ayrıldım. Saat daha 09.30 idi. Uçağımı kalkmasına daha çok vardı. Ben aç değildim fakat çok uykum vardı uykumun açılması için kendime kahve almaya karar verdim. 15 dakika yürüdükten sonra bir cafeye vardım. Kendime yeni çıkan çok şirin bir kahveden sipariş ettim. İsmi Unicorn Frappuccino idi.
Kahvemi içtikten sonra hesabı ödeyip cafeden çıktım ve havaalanına doğru yol aldım. Saat 10.50 olmuştu. Genel kontroler yapıldıktan sonra uçağa bindim tam 16 saat 20 dakikalık bir uçuş beni bekliyordu. Çok heyecanlıyım. Güney Kore'de görüşürüz.
Hoşçakalın :)
👉🏻Takip etmeyi, yorum yapmayı ve de oy vermeyi unutmayın 😊
İNGİLİZCE/ENGLISH/영어
Hello to everyone, I woke up at 09:00 am with my alarm as usual. I went to the bathroom, washed my hands and started to get dressed. I wore a white crop, denim shorts, white sneakers, glasses and a hat.
And I took my suitcases and left the hotel. It was still 09:30. My plane had more to take off. I was not hungry, but I was very sleepy, so I decided to get myself a coffee to wake up. After walking for 15 minutes, I arrived at a cafe. I ordered myself a very cute new coffee. Its name was Unicorn Frappuccino.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA TURU - WORLD TOUR
Non-FictionZeynep'in yaptığı Dünya Turunda başından geçen eğlenceli ve muhteşem bir macera. ENGLISH Zeynep's fun and surprising adventures on World Tour.