İspanya'dan Selam
Şuan saat 16.00 uçak yolculuğu beni biraz yordu ama mükemmel geçti. Havaalanından çıkıp otele doğru yol aldım. 1 saat yürüdükten sonra otele geldim. Anahtarımı alıp odama çıktım. Valizlerimi koydum. Çok yorgundum. Yaklaşık bir saat odada uyudum. Ve saat 18.00 gibi dışarıya çıktım. İspanya'da önemli bir yer olan Casa Milà Sanat Galerisine gitmeye karar verdim. 20 dakika yürüdükten sonra Casa Milà'ya vardım. Gerçekten büyüleyici bir yerdi.
Bir kaç fotoğraf çekindikten sonra dışarı çıktım. Karnım çok acıkmıştı. Bende buraya yakın bir restoranta gittim. Oradan kendime İspanya'nın yemeklerinden olan Quesadilla yemeğini sipariş ettim. Tatlı olarakta Crema Catalana sipariş ettim.
Yemekleri yedikten sonra hesabı ödeyip otele doğru yol aldım. Gerçekten burası mükemmeldi. Şuan saat 23.00 hemen yattım. Çünkü yarın da saat 11.00 de Kore uçağım var.
Şimdilik görüşürüz
👉🏻Takip etmeyi, yorum yapmayı ve de oy vermeyi unutmayın.
İNGİLİZCE/ENGLISH/El inglés
Hello from Spain
The flight at 16:00 now tired me a bit, but it went perfectly. I left the airport and made my way to the hotel. I arrived at the hotel after walking for an hour. I took my key and went to my room. I put my suitcases. I was very tired. I slept in the room for about an hour. And I went out at around 6 pm. I decided to go to Casa Milà Art Gallery, which is an important place in Spain. After walking for 20 minutes, I arrived at Casa Milà. It was a truly fascinating place.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA TURU - WORLD TOUR
Non-FictionZeynep'in yaptığı Dünya Turunda başından geçen eğlenceli ve muhteşem bir macera. ENGLISH Zeynep's fun and surprising adventures on World Tour.