Bugün en güzel günlerimden biriydi 18 yaşıma giriyordum ve akşam bütün okulun katılacağı büyük bir doğum günü partisi veriyorduk tabikide mericte bu partiye davetliydi fakat geleceğini düşünmüyorduk herkesten uzak tek tabanca olmaktan sıkılmadı mı bu çocuk "dolunay bugün meric doğum gününe gelecek mi" diye söze atıldı bizim cancan cansel bazen patavatsız olsada bu soru güzeldi fakat bende cevabını bilmiyordum "davet ettim fakat gelecegini sanmıyorum" dedigimde cansel "bu cocuk tek kalmaktan sıkılmadı neyse bende numarası var istersen arayalım tatlım"
"Bilmem ararsak yanlış anlamaz mı" "Anlamaz güzelim anlamaz sen ara"
"Peki"
Elime telefonu aldım ve evet calmaya başladı cok az zaman geçti ve hemen açtı sanırsam bu çocuğun telefonundan baska arkadaşı yoktu.
"Alo" öküz iste öküz.
"Ben dolunay bugün seni doğum günüme çağırmıştım gelicek misin diye soracaktım" diyebildim çekinik bir sesle.
"Bunun icin mi aradın" harbi öküz bu cocuk.
"Evet davet listesi yapıyorum da ondan" dedim gülümseyerek.
"Gelmeyecegimi bildiğin halde arayıp soruyosun benimle uğraşmaktan ne zaman vazgeciceksin ufaklık" altı üstü bir yas fark vardı simdi bu ufaklıkta ne
"Ufaklık? Aramızda bir yas var ve sen bana ufaklık diyosun neyse ben kapatıyorum görüşürüz" diyip telefonu suratına kapadım Doğum günü partisi ssati gelmişti konuklar yavas yavas alanda toplanıyordu fakat benim bekledigim tek konuk vardı onunda gelmeyeceğine emindim iki saat geçti ve işte o geldi şuan icimden hüngür hüngür ağlamak geliyordu cok mutluydum iste o umursamaz serseri ama yakışıklı haliyle bana bakış attı yanıma yaklaşıyordu
"Merhaba ufaklık doğum günün kutlu olsun" dedi iste benim doğum günümü kutlamastı bu benim gerçekten en mutlu günüm
"S-saol fakat su ufaklık kelimesini aramızdan kaldırsak hic hosuma gitmiyor"
"Ama benim hosuma gidiyor" ahh onu ne kadar sevsemde suan bir o kadar yolmak istiyordum cok küstah.
"Peki"
"Peki" dedi ve bana hediyesini uzattı.
"B-bune" cok şaşırmış ve mutlu olmustum bana hediye almış hemde o.