PROLOGUE

1K 87 110
                                    

Davetliler yavaş yavaş gelmeye başladığında genç adam ayaklarına düşen elbisenin tüyleriyle oynamaya başladığında annesi hazırlık odasına geldi.

"Benim canım oğlum, heyecanlı mısın?" diye sordu Anne.

"Evleniyorum!" dedi Harry coşkuyla ve ellerini birbirine vurarak gülmeye başladı. "Herkes hazır mı?"

"Davetliler yavaş yavaş geliyor." dedi Anne.

"Anne, o beni gerçekten seviyor mu?" diye sordu Harry.

"Kim?"

"Kirpi." dedi Harry çocuksu bir sesle.

"Tabiki de. Üvey baban dedi ki, o seni gördüğünde yutkunmuş ve birdenbire aşık olmuş." dedi Anne ve Harry neşelenmeye başladı.

"Çok yakışıklı değil mi?" diye sordu Harry. Anne, gülerek oğluna baktı.

#

Votkayı küçük kadehlerde koyduktan sonra hepsini kafanı diktikten sonra arkadaşlarına baktı. Arkadaşları onunla dalga geçmeye devam ediyorlardı.

"Her şeyi beklerdim ama Louis'nin bir gün evleneceğini beklemezdim." dedi Liam gülerek.

"Hem de Jack'in deli üvey oğluyla." dedi Zayn.

"Kapatın çenenizi!" dedi Louis morali bozuk bir şekilde. "Zayn, daha güçlü şeyler lazım bana."

"Jack elimdeki bütün malları aldı ama-" dedi Zayn ve cebinden küçük bir hap çıkardı. Louis, mutlulukla hapa baktı.

"Ver şunu!" dedi Louis ve sert bir şekilde hapı alıp ağzına attı. "Ömür boyu o deliyle uğraşmak zorunda kalacağım."

"İyi yönünden bak." dedi Liam.

"İyi yönü mü var?"

"Çocuk deli de olsa taş gibi." dedi Liam.

"Evlenecek olmasam onu sikip bırakırdım ama ömür boyu onun gibi bir deliyle uğraşamam." dedi Louis.

"Ondan ayrılırsan Jack seni öldürür."

"Ayrıca onu öldürürsen, yine Jack seni öldürür." dedi Zayn ve Louis votka şişesini kafasına dikti.

#

Seremoni müziği çaldığında Louis, davetliler arasında ona gülen arkadaşlarına bakmamaya çalışarak mihraba geldi. Louis, en önde oturan Jack'in bakışlarıyla karşılaştığında yüzünde sahte bir gülümseme belirdi.

Harry, kapıdan içeri girdiğinde Louis onun üzerindeki elbiseyi görünce gözlerini devirdi. Bu çocuk kafadan çatlaktı ve hayatını geri kalanını bir deliyle yaşayacaktı. Harry, annesinin kollarında oynaya oynaya mihraba geldiğinde Anne de gülüp onu mihraba bıraktı.

"Kirpi!" dedi Harry heyecanla ve Louis'in morali bozuldu.

"Siz Harry Styles, Louis Tonlinson ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?" diye sordu rahip.

"Evet!" dedi Harry. İnsanlar alkışladığında Harry onun yanağından öptü.

"Siz Louis Tomlinson, Harry Styles'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" diye sordu rahip ve Louis korkuyla Jack'e baktıktan sonra rahibe döndü.

"Evet." dedi Louis isteksiz bir sesleri. Davetliler alkışlamaya başladığında Liam ile Zayn, ona gülüyordu.

"Ben de sizi evli ilan ediyorum. Eşinizi öpebilirsiniz." dedi rahip. Louis, korkuyla karşısındaki adama baktığında Harry iştahlı bir şekilde kocasının dudaklarını öpmeye ve kollarını onun boynuna dolayıp saçlarını okşamaya başladı.

"Harry-" dedi Louis onu durdurarak. "Ayıp oluyor."

"Kirpi utandı mı?" diye sordu Harry. Rahip evlilik belgesini ona verdiğinde Harry coşkuyla çığlık attı. "ARTIK EVLİYİM!"

Crazy Love & Honeymoon [mini] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin