"Aslında baba-" dedi Harry. "Ben boşanmak istiyorum."
"Ne?" diye sordu Jack sinirli bir şekilde. "Sana bir şey mi yaptı yoksa?"
"Hayır." dedi Harry ve Louis şaşkın bir şekilde ona bakıyordu.
"Harry-" dedi Louis şaşkınlıkla.
"Ben sadece bu evlilikten soğudum." dedi Harry.
"Sana ısrarla evli kalmanı söyleyemem." dedi Jack ve Louis'e baktı. Louis ifadesiz bir şekilde onlara bakıyordu. "Oğlumu korudunuz. Bunun için teşekkür ederim."
"Her zaman." dedi Zayn araya girerek.
"Sizi de evinize bırakalım." dedi Jack.
"Çok sağol Jack." dedi Liam.
Jack arabaya bindiğinde Harry de onunla birlikte arabaya bindi. Liam, Niall ve Zayn arabaya yürürken donmuş bir şekilde kalan Louis'e baktı.
"Hadi dostum!" dedi Zayn. Louis onlara baktığında Liam en yakın arkadaşını iterek arabaya yürüttü.
Louis zorla arabaya bindiğinde Jack, arabanın ön koltuğunda oturuyordu. Louis arabada Harry'nin yanına oturduğunda ona baktı.
"Benden kurtulmak istediğini düşünmemiştim." dedi Louis kısık bir sesle.
"Senin için yapıyorum." dedi Harry ona bakarak. "Beni hiçbir zaman istemedin."
"Harry-" dedi Louis ve Harry başını cama çevirdi.
Jack, Zayn'in barının önünde durduğunda Louis, Harry'e baktı.
"İnebilirsiniz çocuklar." dedi Jack.
"Mahkemede görüşürüz Louis." dedi Harry.
"Ha?" dedi Louis ve Jack ona sinirli bir şekilde bakıyordu.
"İnelim Louis." dedi Liam ve Louis'nin kolundan çekiştirip arabadan indirdi.
#
Harry, eve geldiğinde annesi oğlunu görür görmez boynuna sarıldı. Ondan ayrı geçirdiği sürede oğlu için çok üzülmüş, telaşlanmış ve onu özlemişti.
"Oğlum!" dedi Anne. "Teşekkür ederim Jack. Onu sağ salim getirdin."
"Ben onun üstündeki suçlamaları kaldırmak için birkaç yeri arayacağım." dedi Jack ve çalışma odasına çekildi. "Bir de boşanma için avukatla görüşürüm."
"Harry-" dedi Anne. "Acıktın mı?"
"Evet." dedi Harry.
"Hadi sen duş alıp üstünü değiştir." dedi Anne. "Ben de yemek hazırlatayım."
"Tamam." dedi Harry ve odasına gitti.
Harry dolabını açtığında üstündeki gelinliğe baktı. Bu gelinliği Louis çıkarmak için söz vermişti ama çıkarmamıştı.
Louis ile hiçbir zaman o geceleri olmamıştı.
Louis ona hiçbir zaman sevdiğini söylememişti ve ona kötü davranmıştı.
Harry, yatağına oturup ağlamaya başladığında kırılan kalbini nasıl düzeleceğini düşünüyordu.
Harry, yarım saat ağladıktan sonra gözlerindeki yaşları sildi ve gelinliğini değiştirmeden odadan çıktı. Salona geldiğinde Anne ona en sevdiği yemekleri hazırlatmıştı.
"Üstünü değiştirmedin mi?" diye sordu Anne.
"Gelinliğimden daha güzel bir elbise bulamadım." dedi Harry gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Love & Honeymoon [mini]
ФанфикLouis, bir mafya babasının onu hapisten çıkarması üzerine borcunu ödemek için zorla kafadan çatlak üvey oğluyla evlenir.