Zayn, Liam ve Niall, Cornwell kasabasında tuttukları bir pansiyonda televizyonu izlediğinde hepsi rahatlamıştı.
Polisi öldüren adamın Harry olması büyük bir olasılıktı.
"Harry. ölmemiş." dedi Zayn.
"Ben Jack'i arayıp haber vereyim." dedi Niall ve telefonda konuşmak için dışarıya çıktı.
"Harry yaşıyorsa o zaman Louis nerede?" diye sordu Liam.
"Sence Louis onu bıraktı mı?" diye sordu Zayn.
"Ondan kurtulmak istiyordu." dedi Liam. "Belki de kaçmıştır."
"Ama Harry eğer Jack'e haber vermemişse tek başına saklanmayı beceremez ki." dedi Zayn.
"Louis yardım ediyor olabilir mi?" diye sordu Liam.
"Çok mantıksız. Yani Louis ondan nefret ediyor." dedi Zayn.
"Plan değişti." dedi Niall içeriye gelerek. "Hep beraber Harry'i arıyoruz ve sonra da onu ben Jack'in yanına götürüyorum."
"Biz?"
"Siz de Louis'i arayacaksınız. Jack, onun puştluk yaptığını düşünüyor." dedi Niall.
"Jack ile aynı fikirde olduğumuz bir konu." dedi Liam.
"Peki biz Harry'i nasıl bulacağız?" diye sordu Zayn.
#
Louis ve Harry, kasabanın dışındaki ormana geldiklerinde Louis çırpı toplayıp ateş yaktığında Harry de ona bakıyordu.
"Beni neden bırakmadın?" diye sordu Harry.
"Ne?"
"Beni birakabilirdin." dedi Harry.
"Senin başını belaya ben soktum." dedi Louis kısaca ve Harry bir şey demedi.
"Ne yapacağız?" diye sordu Harry.
"Sanırım Jack'e ulaşmamız lazım." dedi Louis.
"Balayı-" dedi Harry.
"Senin adın masuma çıktıktan sonra gideceğiz." dedi Louis ve Harry'nin morali bozuldu.
"Ben uyuyacağım." dedi Harry.
"Yemek yemeyecek misin?" diye sordu Louis.
"Hayır." dedi Harry ve yattı. Louis de onun yanına uzandı.
Louis, Harry'i seyrettiğinde Harry'nin tavırlarında gariplik sezdi. Harry, normalde Louis'nin göğsünde uyumaya bayılırdı. Ama Louis onun yanına uzanmasına rağmen sessizdi.
Louis, gökyüzünde yıldızları izlemeye başladığında bir yandan kalbi nedenini anlamadığı bir şekilde korkuyla atıyordu. İçinde bir şeyleri kaybetme korkusu vardı.
*
Sabah olduğunda Louis, Harry'i gözleriyle nehrin kenarındaydı. Louis onun yanına gittiğinde Harry hala sessizdi. Bu çok ilginçti çünkü Harry sessiz olmazdı.
"İyi misin?" diye sordu Louis.
"Evet." dedi Harry.
"Harry, Jack'e ulaşabilmek için telefon bulmamız lazım. Zayn veya Liam'a ulaşırsam onlar bana yardım eder."
"Tek başına mı gideceksin?" diye sordu Harry.
"Kasabada aranıyorsun. Sen burada kal, ben yardım çağıracağım." dedi Louis. Harry ona uzun uzun baktıktan sonra başka bir şey demedi.
"Peki." dedi Harry ve Louis başka bir şey demeden onun yanından ayrıldı.
Harry, Louis'nin arkasından baktığında onun geleceğini umut etmeye çalışsa da içten içe dönmeyeceğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Love & Honeymoon [mini]
FanfictionLouis, bir mafya babasının onu hapisten çıkarması üzerine borcunu ödemek için zorla kafadan çatlak üvey oğluyla evlenir.