Louis, gözlerini zorlukla açtığında üstündeki ağırlıkla etrafına baktı. Kaza yapmışlardı ve canı çok acıyordu. Louis, arabanın içinde telefonunu aramaya çalışırken bir yandan da emniyet kemerini çıkardı. Arabadan çıktığında etrafına baktı. Kaza yapmışlar ve uçuruma yuvarlanmışlardı.
"Harry-" dedi Louis kendi kendine ve arabanın içine baktı. Harry yoktu.
Harry, yolculuk boyunca emniyet kemerini takmamıştı ve şimdi de ortalıkta gözükmüyordu. Arabanın içinden uçup ölme ihtimali çok yüksekti. Ondan kurtulabilirdi. Louis, hızla ayağa kalktığında yeniden düştü.
"Siktir! Siktir! Siktir! Siktir!" dedi Louis kendi kendine ve yeniden ayağa kalkmaya çalıştığında bu sefer başarmıştı.
Louis, hızla olay yerinden kaçmaya çalıştığında bir yandan morali bozuktu. Aklı Harry'deydi. Onu düşünüyordu. Nerede olduğunu, ölüp ölmediğini merak ediyordu.
"Siktir." dedi Louis ve durup etrafına baktı. "Harry!"
Louis, etrafta onu aramaya devam ettiğinde uçurumun kenarındaki göle doğru yürüdüğünde derin bir nefes aldı.
Harry, hiçbir şey olmamış gibi gölde kirlenmiş gelinliğini yıkamaya çalışıyor ve ağlıyordu. Louis, onun yanına geldiğinde Harry şaşkınlıkla ona baktı.
"Loueh, ölmemişsin." dedi Harry ağlamasını durdurmaya çalışsa da daha çok ağlıyordu. "Seni hareketsiz görünce ödüm koptu, çıkarmaya çalıştım ama-"
"İyiyim ben." dedi Louis ve onun gözyaşlarını silmeye başladı. "Ağlama."
"Araba-"
"Önemli değil."
"Hepsi benim suçum." dedi Harry.
"Hayır, değil." dedi Louis ve ona sıkı sıkı sarıldı. "Şimdi hayattayız."
"Evet." dedi Harry ve ağlaması durmuş, gülmeye başlamıştı.
"Sen iyi misin?" diye sordu Louis.
"Evet."
"Ama-" dedi Louis.
"Çok iyiyim. Balayına gitmek istiyorum." dedi Harry.
"Başın-" dedi Louis ve onun başından akan kana baktı.
"Önemli değil."
"Harold-" dedi Louis.
"Hadi kirpi. Balayına gidelim." dedi Harry.
"İyi olduğuna emin misin?" diye sordu Louis.
"Evet, muhteşemim." dedi Harry.
"Tamam o zaman. Arabadan telefonumu alacağım. Burada bekle." dedi Louis.
"Tamam, kirpi." dedi Harry ve Louis tam yürüyecekken patlama sesiyle ikisi de durdu.
Louis ve Harry, arabaya baktıklarında alevler içinde yandığını gördü.
#
Louis ve Harry, gölün kenarında oturuyorlardı. Harry, ayaklarını suya sokmuştu ve oyun oynuyordu. Louis de ne yapacaklarını düşünüyordu.
"Neyseki kimliğimiz ve paramız yanımızda." dedi Louis.
"Benim arabadaydı." dedi Harry. "Ama-"
"Evet? Ehliyetin mi yanındaydı?"
"Hayır, evlilik belgemiz." dedi Harry mutlulukla ve çıkarıp ona gösterdi. "Hala evliyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Love & Honeymoon [mini]
FanficLouis, bir mafya babasının onu hapisten çıkarması üzerine borcunu ödemek için zorla kafadan çatlak üvey oğluyla evlenir.