Zayn, Liam ve Niall'ın Jack'in yazıhanesine geldiğinde gördükleri paralarla şaşırmışlardı.
"Hoşgeldiniz!" dedi Jack sert bir sesle. "Herkes çıksın."
Koruması, para sayan adamları dışarı çıkardıktan sonra Jack üçüne oturması için yer gösterdi. Üçü aynı anda onun gösterdiği yere sırayla oturduğunda korkuyla Jack'e baktı.
"Arkadaşınız nerede?" diye sordu Jack.
"Kim?"
"Louis mi?" diye sordu Zayn.
"Diğer arkadaşlarınızdan banane, lan." dedi Jack.
"Eşiyle yani sizin üvey oğlunuzla balayındalar." dedi Niall.
"Ya!" dedi Jack inanmayarak.
"Niye ki?" diye sordu Zayn.
"Bana yalan söylemeye utanmıyor musunuz, ha?" dedi Jack bağırarak.
"Özür dilerim." dedi üçü aynı anda.
"Pekala, size açık konuşacağım. Harry ile Louis'nin arabası kaza yapmış ve ne oğlum ne de o şerefsiz arkadaşınız ortalarda yok. O şerefsiz adam benim oğluma ne yaptı?" diye sordu Jack.
"Bizim bir şeyden haberimiz yok." dedi Liam.
"Size süre veriyorum." dedi Jack. "Eğer o adamı üç gün içerisinde bulamazsanız parmaklarınızın hepsini teker teker keserim."
#
"Lou, ben acıktım." dedi Harry ve Louis gözlerini devirerek ona baktı. Ondan kurtulabilirdi ama her seferinde vazgeçmişti.
"Şuanda bir yerde duramayız." dedi Louis.
"Neden?"
"Çünkü kamyonumuzda bir kilo uyuşturucu var." dedi Louis. "Elimizdeki malı satarsak, balayında daha iyi bir tatil yaparız."
"Onun yerine babamı arasak." dedi Harry.
"Olmaz."
"Pekala." dedi Harry ve Louis polis çevirmesini gördüğünde kendisine küfretti.
Louis, yan koltukta herşeyden habersiz duran Harry'e baktığında sırıttı. Ondan an itibariyle kurtulabilirdi.
"Harold, sen arabayı kullanmak ister misin?" diye sordu Louis.
"Ben mi?" diye sordu Harry.
"Evet." dedi Louis. Daha önce üvey babası dahil kimse ona araba kullanmasına izin vermezdi.
"Çok iyi değilim." dedi Harry.
"Ama araba kullanmayı biliyorsun değil mi?" diye sordu Louis.
"Evet." dedi Harry ve Louis arabayı polis çevirmesinden önce durdurup arabadan çıktığında Harry de çıktı. Louis olağan gücüyle kaçtığında polis park edilen arabayı görmüştü.
"Bir sorun mu var beyefendi?" diye sordu polis.
"Ben-" dedi Harry olanları anlamadan ve etrafına baktı. Louis yoktu.
"Kamyona bakacağız. Ehliyet alabilir miyiz?" diye sordu polis ve Harry'e baktı. Gelinlik giymiş, tuhaf bir erkek...
"Ehliyetim yok." dedi Harry. "Ama evlilik cüzdanım var."
"Komiser." dedi başka bir polis ve Harry'i sorgulayan polis onun yanına gittiğinde kamyonun kasasında dizili duran uyuşturucuyu gördüklerinde Harry korkmuştu.
#
Louis, olağan gücüyle olay yerinden kaçıp bir yere saklandığında, Harry ve polisleri izliyordu. Polisler, Harry'i kelepçelemişti ve Harry ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Love & Honeymoon [mini]
FanfictionLouis, bir mafya babasının onu hapisten çıkarması üzerine borcunu ödemek için zorla kafadan çatlak üvey oğluyla evlenir.