Oy verip yorum yaparsanız çoook mutlu olur bu yazar ♡♡♡
-İstersen bugün birlikte dışarı bişiler içmeye gidebiliriz hyung
Chan kendisine sürekli destek olmaya çalışan ilk bebeğine baktı dolan gözleri ile ...
-Yarın yıldönümünüz ...bu gece içmeye gidersek Minhonun bunu hoş karşılayacağını düşünmüyorum bebeğim...ve bunu sen de biliyorsun...
Hem ben iyiyim...No problem...
Önemli olan şarkıyı sevmesiydi ...Ve cidden sevmişe benziyordu...Benim yazdığım kısım zaten nakarat Changbin ve sen de rap kısımlarını yazarsanız bir de vocal dağılımı yaptık mı şarkıyı tamamlar Felix'e Changbine hediye etmesi için hediye ederiz...
Sondaki sesi alaylı çıkmıştı Chanın...
Birlikte eşyalarını toparlayıp yurda doğru ilerlemeye başladılar...
İkisi de konuşmuyordu...
Hanın elinde olsa Felixle Chan için kavga bile edebilirdi...Ama Chan bunu kaç yıldır içinde tutarken bu ve benzeri birçok olay yaşamıştır diye düşündü sincap yanak....
Yurda girdiklerinde kapıyı açmalarıyla Minhonun Hanı elinden tutup odasına götürmesi bir olmuştu...
Odasına aldığı o çok istediği oyun konsolu ve sincaplı yatak örtüsünü görmesiyle karşısında tepkisini merak eden sevgilisine kocaman sarıldı Han..
-Minhoo bunlarr çook güzell....Bayıldım istediğim oyun konsolu resmenn
Minhonun beline sardığı kollarını açıp bir öpücük verdi sevgilisine Hannie ..
-Yani sadece oyun konsolunu mu beğendin?
Minhonun dudaklarını büzerek sorduğu soruya güldü Han...
-Hayır tabii ki sevgilim!!Bu sincaplı yatak örtüsü de çok güzel...Sadece keşke bunu benim yatağıma sermek yerine kendi yatağına serseydin...
Minho Hana şaşkınca bakarken Han fisildayarak konuştu
Tıpkı benimle yatıyormuşsun gibi...
Hanın konuşmasının sonuna eklediği göz kırpışı Minhonun kıkırdamasına sebep olurken küçüğünü kendine çekip tekrardan sarıldı...
-Ben gibisini değil direk seninle yatarım istersem ...
-Özgüvene bak...
Minho gülüp ekledi...
-Asıl hediyemi yarın vereceğim...
-Ama ben sana bir tane aldım senin bir de yarın vereceğin hediye mi var
Hanın yüzünün düşmesine dayanamayan Minho yere eğdiği başını çenesinden tutup kaldırıp gözlerine bakmasını sağladı ...-Senin varlığına denk gelebilecek hediye bulmam çok zor...idare etsin diye almak istediğim hediyeleri aldım Hannie...
Han Minhodan böyle şeyler duymaya o kadar alışık değildi ...Onu çok seviyordu...
Birlikte sincaplı yatak örtüsüne oturduklarında Minho sordu..
-Chan hyung iyi mi balım?
-Ahh yorgun sanırım...Yoksa iyi tabii ki :) neyi olabilir ki?
-Bugün için demiyorum Hannie...Sanki bir şeyi var gibi ...Normalde de tek başına takılır ama arada yanımıza gelip sana bana Changbine takılır Felixi severdi...Şimdi bir programımız varsa bile kulaklığını takıp uyuyor ...Bir şeyi var sanki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Blue with Chanlix 🌌
FanficTüm maviler kirli şimdi... sadece uyumak istiyorum... ~17.09.21 ~02.11.21 @itzy_ryulia_midzy 'e ithafen ❣ 04.10.21 } Chanlixte 4. Olduk 🥰 24.10.21 } Felixte 3. Olduk 🥰 26.10.21 } Chanda 3. Olduk 🥰 14.11.21 }Chanda 2. Olduk🥰 24.10.21 } Hanlee de...